اقتصاد هنرسبک زندگیسینما

کمد لباس پینار دنیز؛ بازیگری که شایسته لقب «زیباترین زن ترک» است!

پینار دنیز از بازیگران خوش‌چهره ترک است که با نقش‌آفرینی در سریال‌ها و آثار معروف و پرکشش توانسته به یکی از چهره‌های اثرگذار بدل شود. او هم زیبا است و هم بازی روان و جذابی از خود ارائه می‌دهد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از سایت چی بپوشم؟؛ برای همین است که برندهای مختلف و دنیای مدوفشن هم از حضور اثرگذارش استفاده می‌کنند. پینار در بسیاری از مراسم مدوفشن و هفته‌های مد مهم دنیا از جمله پاریس شرکت دارد و از چهره‌های مطرح ترک در این زمینه است. نگاهی به استایل‌های او می‌تواند برای طراحی استایلتان الهام‌بخش باشد.

استفاده از کت‌های بلند و استایل‌های یونیسکس

استایل پینار دنیز

دنیز اندام کشیده و قد بلندی دارد. این ویژگی‌ها به او امکان پوشیدن طیف وسیعی از لباس‌ها را می‌دهند. یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای چنین اندامی هم کت و شلوارها هستند. پینار از کت‌های بلند و یقه‌دار زیاد استفاده می‌کند و این مدل از لباس‌ها برایش گزینه‌های خوبی هستند. پینار دنیز از لباس‌های یونیسکس (unisex) هم زیاد استفاده می‌کند. منظور از چنین لباس‌هایی چیست؟ به لباس‌هایی یونیسکس می‌گوییم که در گروه‌بندی زنانه یا مردانه قرار نمی‌گیرند و برای همه جنسیت‌ها قابل‌استفاده هستند. در تصویر بالا هم پینار را با کتی نیمه‌رسمی، شلواری جین و بلوزی خوش‌رنگ می‌بینید. تمام این ترکیب هم رنگ‌هایی بسیار متناسب با هم دارند.

استایل مونوکروم

استایل پینار دنیز

یکی دیگر از شاخصه‌های استایل پینار دنیز علاقه به تیپ مونوکروم است. او از انتخاب بخش‌های مختلف استایل به رنگی واحد استقبال می‌کند. منظور از مونوکروم هم همین است؛ یعنی رنگ تمام بخش‌های استایلتان یک‌رنگ باشد یا دست‌کم، طیف‌های مختلفی از یک رنگ در کنار هم پوشیده شوند. بارها پینار را با استایلی سراسر مشکی، قرمز یا رنگ‌های دیگر دیده‌ایم. در تصویر بالا هم او را با استایلی مونوکروم مشکی می‌بینیم. پیراهن او میدی است و با نیم‌بوتی مشکی ست شده است. این پیراهن و بوت برای اندام پینار و استایلش بسیار گزینه‌های مناسبی هستند. او قد بلندی دارد و لباس‌هایی مانند این پیراهن که دو تکه می‌شوند و برش می‌خورند، باعث می‌شوند که اندامش موزون‌تر دیده شود. پاهای کشیده‌اش هم در هماهنگی با نیم‌بوت ساق‌دار است. اگر پاهایتان زیاد کشیده نیست، شاید بهتر باشد که به‌سراغ پوشیدن بوت‌ها و نیم‌بوت‌های بلند و ساق‌دار نروید.

آرایش موی ساده

استایل پینار دنیز

پینار هنرپیشه زیبایی است و علاوه بر چهره دلنشین و اندام خوب از موهای پرپشت و خوش‌حالتی هم برخوردار است. این موضوع باعث می‌شود که علاقه‌ای به استفاده از مدل‌های خاص روی موهایش نداشته باشد. او معمولا موها را لخت و ساده نگه می‌دارد و باز می‌گذارد. همین انتخاب است که به او چهره‌ای معصوم و رها می‌دهد. شخصیت پوششی پینار دنیز بسیار دوست‌داشتنی و در عین‌حال جذاب است. بخشی از آن را مدیون زیبایی‌های طبیعی‌اش است و بخش دیگر را هم به‌واسطه انتخاب‌های ساده و متوازنش به وجود می‌آورد.

استفاده از رنگ‌های شاد

استایل پینار دنیز

اگر به‌دنبال این هستید که به‌راحتی شیک‌تر دیده شوید، باید به فکر استفاده از پارچه‌های رنگی و رنگ‌های شاد و در اصطلاح جیغ در استایلتان باشید. پینار دنیز هم از رنگ‌های شاد و طرح‌های خاص و شلوغ در بعضی از استایل‌هایش استفاده می‌کند. در تصویر بالا، او را با پیراهنی سراسر رنگ و شادی می‌بینید. این طرح درخشان و رنگارنگ باعث شده که پینار جذاب‌تر از همیشه و با کاراکتر پوششی شاداب در نگاه مخاطب ظاهر شود. استفاده از گوشواره‌های گرد هم برای او که صورتی نسبتاً کشیده دارد، انتخاب بسیار مناسبی بوده و باعث شده که صورتش متوازن و متعادل دیده شود. انتخاب اکسسوری‌های مناسب می‌تواند استایلتان را به‌شدت زیباتر و جذاب‌تر کند. گوشواره‌ها از مواردی هستند که روی زیبایی صورت و توازن استایل اثرات مهمی می‌گذارند. اگر صورتی کشیده دارید، انتخاب گوشواره‌های بلند آنچنان فکر خوبی نیست. پینار هم معمولا گوشواره‌هایی گرد و کوتاه انتخاب می‌کند.

رعایت تناسب استایل و اندام

استایل پینار دنیز

انتخاب لباس‌هایی که متناسب با اندام و چهره‌تان هستند از درس‌های مهم دنیای مدوفشن است. مهم نیست که لباسی که پیش رویتان است، بسیار زیبا و خوش‌دوخت است. شما باید به تناسب لباس با اندام و صورت‌تان دقت کنید. در این صورت است که زیبا و خاص جلوه خواهید کرد. یکی از شاخصه‌های استایل دنیز هم رعایت همین نکته است. او به‌خوبی می‌داند که شانه‌هایی زیبا و موزون دارد. برای همین است که از لباس‌های یقه‌دار استفاده می‌کند. در تصویر بالا، او با کتی با یقه نیم‌پهن دیده می‌شود که روی شانه‌هایش را کاملا پوشش می‌دهد. چنین انتخابی بسیار مطلوب است. قبول دارید؟ پینار چهارشانه است و کت‌هایی که می‌پوشد به جلوه‌گری بیشتر این ویژگی او کمک می‌کنند. یقه‌های پهن هم انتخاب خوبی برای قرارگرفتن روی شانه این هنرپیشه هستند.

پیروی استایل‌های خاص

استایل پینار دنیز

دنیز با برندهای مشهور دنیا همکاری می‌کند و تصویرش روی نشریات مهم این حوزه هم نقش بسته است. عجیب نیست که گاهی او را با لباس‌هایی می‌بینیم که طراحی‌های مخصوص برندها را دارند و برای عکاسی از آنها استفاده کرده است. در تصویر بالا هم عکس پینار دنیز روی نشریه‌ای معروف موسوم به ماری کلر (Marie Claire) قرار گرفته است. این لباس از ترکیب رنگی بسیار خوبی برخوردار است. اگر شما هم به‌دنبال ست‌کردن دو رنگی هستید که استایلتان را بی‌دردسر و ساده بسیار شیک نشان می‌دهند، به ترکیب سفید و نخودی یا کرم فکر کنید. این سارافون و شومیز سفید با اندام پینار تناسب زیادی دارد. گردن این هنرپیشه ترک بلند است و انتخاب یقه‌های بلند و چین‌دار برایش مناسب به‌نظر می‌رسد. از سوی دیگر، قد بلند سارافون هم باعث تجلیل از اندام کشیده و زیبایش شده است.

در آخر

استایل پینار دنیز را با هم مرور کردیم. او از زیباترین هنرپیشه‌های ترک این روزها است که هم طرفداران زیادی دارد و هم به‌واسطه زیبایی چهره و اندامش حضور پررنگی در دنیای مدوفشن دارد. او بارها روی جلد نخست مجلات معروف دنیا حضور داشته است و در مراسم مختلف مرتبط با مد هم دعوت می‌شود. با نگاهی به استایل‌های او متوجه می‌شویم که با هنرپیشه‌ای روبه‌رو هستیم که به راحتی استایل در کنار زیبایی‌ آن توجه نشان می‌دهد. ضمن اینکه از کنارزدن مرزکشی‌های جنسیتی برای استایل و استفاده از برچسب‌های زنانه و مردانه هم استقبال نمی‌کند. از استایل پینار خوشتان می‌آید؟ به او چه نمره‌ای در این زمینه می‌دهید؟ اگر بخواهید نقد یا نکته مثبتی درباره استایل او مطرح کنید به چه موردی اشاره خواهید کرد؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا