سبک زندگیسینماکسب و کار

زیباترین لباس‌های سلنا؛ سبزه دوست داشتنی که عاشق رنگ صورتی است!

سلنا گومز، نام پرتکراری در این سال‌ها بوده است اما یک واقعیت دیگر هم وجود دارد و آن هم این است که بعد از پیوند کلیه‌ای که داشت- به دلیل عوارض ناشی از لوپوس، یک بیماری خودایمنی- کمی به حاشیه رفت و سر و صداها را خواباند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از سایت چی بپوسم؟؛ حتی برخی می‌گویند که او از زمان پیوند کلیه، نحوه لباس پوشیدن خود را تغییر داده است، اما با این وجود، او همچنان می‌تواند افسانه بماند.

استایل سلنا گومز

این مطلب درباره او است، خواننده‌ای که خیلی زود مهمترین جایزه دنبای موسیقی «گِرَمی» را از آن خودش کرد. سبزه دوست داشتنی که عاشق رنگ صورتی و سرخابی است.

استایل سلنا گومز

نگاهی به آلبوم‌های قدیمی

سلناگومز مانند بسیاری از ما وقتی به آلبوم گذشته‌اش نگاه می‌کند، اگر شخصیت سرزنشگری نداشته باشد؛ حتما به استایلی که داشته خنده‌اش می‌گیرد.

استایل سلنا گومز

سلنا که خیلی زود به یک ستاره مطرح شد، با بازی در Barney & Friends و تبدیل شدن به یک ستاره دیزنی با Waverly Place؛ او جلوی نور فلاش دوربین‌ها بزرگ شد.

استایل سلنا گومز

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

استایل سلنا گومز

استایل راحت و غیر رسمی

سلنا وقتی روی صحنه اجرا نمی‌کند یا روی فرش قرمز راه نمی‌رود، استایل غیررسمی، راحت و اسپورت دارد. برای همین هم در کمد لباس‌هایش شلوار جین زیادی دارد.

استایل سلنا گومز

کفش‌های کتانی Convers، پالتوی چرم و تیشرت‌های بلند هم کامل کننده تیپ سلنا در سال‌های نوجوانی‌اش بوده است. گومز در اولین نمایش The Game Plan یک ژاکت فیروزه‌ای با چاپ قلب و شلوار جین تیره پوشیده بود.

آرایش اسموکی

آرایش اسموکی و موهای براق و شلاقی سلنا خیلی وقت‌ها با لباس‌های مشکی جزو استایل‌های شناخته شده و محبوب این ستاره بوده است؛ از زمان‌های خیلی دور تا همین امروز.

استایل سلنا گومز

درخشش تبلیغاتی

سلنا در سال ۲۰۱۶ به چهره تبلیغاتی برند لوکسCoach تبدیل شد. این برند خانه مدی در امریکاست که به صورت تخصصی در زمینه کیف‌های دستی، چمدان و لوازم جانبی چرمی و پوشاک طراحی و تولید می‌کند.

استایل سلنا گومز

استایل سلنا گومز

این برند، عینک‌های خودش را با اسم برند Luxottica و عطرهایش را با اسم Interparfums ماندگار کرده است.

استایل سلنا گومز

اکسسوری ماکسیمال

سلنا از جمله چهره‌های است که اکسسوری‌های ماکسیمال را هیچوقت فراموش نمی‌کند. او در یکی از برنامه‌های فشن نیویورک همراه با کت و شلوار برش دارِ دکمه دار و دامن کوتاه از برند الساندرا ریچ، گوشواره‌های ماکسیمالِ الفبا از برند Retrofête را ست کرده بود که هر کدامش۱۰۹ هزار دلار قیمت دارد.

استایل سلنا گومز

الساندرا ریچ هم یک برند ایتالیایی است که با لباس‌های عروسش مطرح شد و سال ۲۰۱۰ تاسیس شد.

استایل سلنا گومز

بانوی صورتی با پیراهن‌های سرخابی

یکی از رنگ‌های محبوب سلنا گومز تم صورتی وسرخابی است. با اینکه این رنگ، کسانی که سبزه هستند را سبزه‌تر نشان می‌دهند اما انتخاب او در خیلی از موارد این رنگ بوده است.

استایل سلنا گومز

مانند این  ژاکت پشمی و دامن کوتاهِ موهر دوزی شده‌اش که نزدیک به ۱۰ هزار دلار قیمت داشت.

مونوکروم حتی در انتخاب لاک

اگر بخواهیم درباره استایل سلنا حرف بزنیم نمی‌توانیم از انتخاب او در پوشش مونوکروم، چشم پوشی کنیم. او حتی لاک‌هایش هم با لباسش ست می‌کند.

استایل سلنا گومز

سلنا در جوایز امی سال ۲۰۰۹، یک لباس ماکسی بلند و راسته با تزئینات فلزی پوشیده بود و در یک پوشش تماما نقره‌ای می‌درخشید.

استایل سلنا گومز

برند سلنا گومز!

سلنا گومز از زمان‌های دور در طراحی لباس به مادرش کمک می‌کرد. همچنین بعدها چندین بوتیک لباس در تگزاس افتتاح کرد. آن‌ها که رابطه خوبی داشتند. اما بعد از اینکه رابطه دوباره‌ای بین سلنا و جاستین بیبر شکل گرفت، دعوای مادر و دختری شدید باهم داشتند که منجر به آنفالو کردن همدیگر در اینستاگرام هم شد!

استایل سلنا گومز

سلنا این طور نیست که برای تمام خریدهای خود به یک فروشگاه و برند، بچسبد و این چیزی است که او را به یک ستاره استایل تبدیل می‌کند. سلنا در ردیف لباس‌هایش برندهای بسیار گرانقیمت Alexander Wang را دارد تا برندهای متوسطH&M و Topshop که با آن‌ها در این سال‌ها دیده شده است.

استایل سلنا گومز

نهایتا اینکه، این ستاره به‌عنوان یک نماد مد، به‌جای انطباق با استانداردهای زیبایی اروپامحور، میراث مکزیکی آمریکایی خود را بدون خجالت همیشه جشن می‌گیرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا