تلویزیون

«مهیار عیار» با بازیگران جدید

سریال تاریخی «مهیار عیار» که برای پخش در ایام‌ ماه مبارک رمضان تولید می‌شود، همچنان در مرحله تصویربرداری است.


به گزارش دیده بان هنر و به نقل از همشهری آنلاین؛ تا کنون بیش از ۵۰ درصد از تصویربرداری سریال مهیار عیار به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه‌ کنندگی بهروز مفید سپری شده است. پیش‌ تر، کامران تفتی، بهنام تشکر و متین ستوده از جمله بازیگرانی بودند که در این پروژه به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

حالا ایرنا خبر داده که همزمان با ادامه تصویربرداری، سیامک صفری، آشا محرابی، رامین ناصر نصیر و رویا میر علمی به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی پیوسته‌ اند.

رسول نقوی، مهرداد ضیایی، سیروس همتی، بهراد خرازی، حمیده مقدسی، دانیال نوروش، پریا مردانیان، سامرند معروفی، محمود جعفری، بابک نوری، سیامک ادیب و صفا آقاجانی نیز بازیگرانی هستند که تا کنون مقابل دوربین سید جمال سید حاتمی رفته‌ اند.
کارگردان مهیار عیار پیش‌ تر گفته بود در این مجموعه تلویزیونی حدودا ۲۶۰ بازیگر جلوی دوربین می‌ روند که تا کنون حضور اکثر بازیگران قطعی شده است. «مهیارعیار» مجموعه‌ای تلویزیونی است که ساخت آن از 8 ماه پیش آغاز شده و قرار است‌ ماه‌ رمضان سال ۱۴۰۳ پخش شود. داستان سریال «مهیار عیار» در دوران صفویه می‌ گذرد و در ۳۰ قسمت ساخته خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا