تلویزیونسبک زندگی

فیلم‌های دیده نشده امام خمینی (ره) در «قاب ناب» سیما

«برسد به دست امام» عنوان یک میان برنامه جدید از شبکه دو سیماست که به صورت موشن‌ گرافیک تهیه شده است و در ایام دهه فجر روانه آنتن می‌ شود، برنامه «قاب ناب» نیز به بازخوانی و نمایش تصاویری دیده نشده و آرشیوی از انقلاب و رویدادهای تاریخی آن سال‌ ها می‌ پردازد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ در برنامه «برسد به دست امام» نامه‌ های تعدادی از نوجوانان و جوانان به امام خمینی (ره) در حوالی سال‌ های ۵۹ و ۶۰ قرائت می شود که هر کدام خواسته‌ ای ویژه دارند. در برسد به دست امام با استفاده از گوینده‌ های مختلف، صداسازی و نمایش اصل نامه حال و هوای آن روزها تصویر می‌ شود.

«برسد به دست امام» برگرفته از کتابی به همین نام است. این برنامه به تهیه‌ کنندگی سعید یوسفی، کارگردانی امیر حسین قاسم‌ زاده و موشن گرافی حنان ضمیریان در شبکه دو سیما تهیه شده و در ایام دهه فجر در قالب آیتم‌ هایی کوتاه روانه آنتن می شود.

انقلاب به روایت تصویر در «قاب ناب» شبکه دو

برنامه «قاب ناب» به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب به بازخوانی و نمایش تصاویری دیده نشده و آرشیوی از انقلاب و رویداد های تاریخی آن سال‌ ها می‌ پردازد.

گفتنی است در این برنامه فیلم‌ های آرشیوی دیده نشده از ورود امام‌خمینی (ره)، سخنرانی در دانشگاه تهران، تلویزیون ملی پس از ورود امام، خاطرات همراهان امام در پاریس تا جشن اقلیت‌ ها، بازگشت آزادگان، دیدار کابینه شهید رجایی با امام، استقبال از خلبانان و بسیاری از لحظات و رویداد های تاریخی دیگر انتخاب شده است.

لازم به توضیح است این ویژه‌ برنامه دهه فجرِ شبکه دو به تهیه‌ کنندگی سید هاشم موسوی و نویسندگی و اجرای امین فرج‌ اللهی هر شب ساعت ۲۲ در جدول پخش برنامه‌ های این شبکه قرار دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا