جهانسینمافناوری

انیمیشن زن عنکبوتی هم می‌آید

تولیدکنندگان «مرد عنکبوتی» که در دومین فصل خود «در میان دنیای عنکبوتی»، تا ۹۰ میلیون دلار فروش را در آخرین هفته نخست اکران پیش بینی‌کرده‌اند، در کنار ساخت فیلم سوم آن، همچنین از ساخت پویانمایی «زن عنکبوتی» خبر می‌دهند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ پس از حدود پنج سال، مردعنکبوتی: در میان دنیای‌عنکبوتی – Spider-Man: Across the Spider-Verse با جهشی به‌مراتب بزرگ‌تر نسبت به فیلم اصلی، در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه خود در گیشه به فروش ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار دست یافت که انتظار می‌رود با ۸۰ میلیون دلار در آخر این هفته اکران شود و بر اساس برخی پیش‌بینی‌ها این رقم تا ۹۰ میلیون دلار یا بیشتر هم می‌رسد.
پویانمایی اصلی مرد عنکبوتی در سال ۲۰۱۸، با پیش‌نمایش ۳.۵ میلیون دلاری، افتتاحیه خود را با ۳۵.۴ میلیون دلار فروش تجربه کرد.
هم‌اینک فیلم سوم مرد عنکبوتی با عنوان فراتر از مرد عنکبوتی وجود دارد که اکران آن برای ۲۹ مارس ۲۰۲۴ تنظیم شده است و تولیدکنندگان می‌گویند چند اسپین آف (روایت) از جمله لایو اکشن (ترکیب پویانمایی با اثر هنری زنده) مایلز مورالس و پویانمایی (انیمیشن) زن‌عنکبوتی هم در دست ساخت است.
امی پاسکال – Amy Pascal و آوی آراد – Avi Arad تهیه‌کنندگان مرد عنکبوتی تایید کردند که فیلمی از زن‌عنکبوتی در دست ساخت است.
پاسکال گفته که شما زن‌عنکبوتی و لایو اکشن مایلز مورالس را خواهید دید. آراد هم به طور خاص درباره زن عنکبوتی گفت: طرفداران، آن را «زودتر از آنچه انتظار دارید» خواهند دید.
اگرچه آنها نگفتند کدام زن‌عنکبوتی هدایت فیلم را بر عهده خواهد داشت اما، عیسی رائه – Issa Rae و هایلی استاینفلد هر دو در نقش‌های متفاوتی از زن عنکبوتی، در فصل دوم مردعنکبوتی ظاهر شدند.
خروجی پس از آن نقل قولی از استاینفلد در مورد صداپیشگی این شخصیت داشت. به این معنی که ممکن است به دنبال زن عنکبوتی گوئن استیسی باشد.
در دومین فصل مردم‌عنکبوتی، بسیاری از بازیگران فیلم نخست از جمله شامیک مور- Shameik Moore در نقش مایلز مورالس، هیلی استاینفلد – Hailee Steinfeld در نقش گیون استیسی – Gwen Stacy و جیک جانسون- Jake Johnson در نقش پیتر.بی.پارکر – Peter B. Parker بازگشته اند.
اوون گلیبرمن – Owen Gleiberman منتقد ارشد فیلم، در نقدی برای Variety نوشته «در میان مرد عنکبوتی»، فقط داستان مایلز مورالس را گسترش نمی‌دهد بلکه داستان را به قلمروهای شگفت‌انگیزی سوق می‌دهد که آن را به یک قطعه همراه معنوی واقعی برای فیلم اصلی تبدیل می‌کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا