اقتصاد هنرکسب و کار

امکان دریافت معرفی‌نامه برخط عضویت برای اصحاب رسانه و فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر فراهم شد

مدير فناوري اطلاعات صندوق اعتباري هنر از “امکان دريافت معرفي نامه برخط” براي اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور خبر داد و گفت: در راستاي هوشمندسازي ارائه خدمات دولت و تسهيل در ارائه خدمات صندوق هنر ، امکان دريافت برخط معرفي نامه براي همه اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور متقاضي عضويت در صندوق اعتباري هنر فراهم شد. 

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ امیر رسولی با اعلام این خبر و با اشاره به جزئیات نحوه آماده سازی و ایجاد زیر ساخت های لازم از لحاظ فناوری اطلاعات برای صدور معرفی‌نامه های برخط، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و اتصال سامانه عضویت صندوق اعتباری هنر به سامانه های برخط معاونت های مطبوعاتی و قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ازاین پس متقاضیان عضویت در صندوق با وارد کردن شماره معرفی‌نامه در پروفایل عضویت صندوق، می توانند بصورت برخط اطلاعات معرفی نامه خود اعم از تصویر، شماره و تاریخ معرفی‌نامه را ثبت کنند.
وی خاطرنشان کرد: پیش تر متقاضیان عضویت می بایست معرفی‌نامه و سایر اطلاعات آن را بصورت فیزیکی دریافت کرده و پس از اسکن آن در سامانه بارگذاری می کردند که پس از کارشناسی و انجام استعلامات مورد نیاز مورد تأیید و یا عدم تأیید قرار می‌گرفت.
تأکید بر دقت و سرعت در فرآیند ثبت نام اعضا
 مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر ادامه داد: با برخط شدن دریافت معرفی‌نامه این فرایند بصورت سیستمی انجام و به محض دریافت و بررسی برخط، مورد تأیید قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکان دریافت برخط معرفی‌نامه برای اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور، از این پس متقاضیان عضویت در صندوق هنر بدون حضور فیزیکی، فرآیند ثبت نام آنها با دقت و سرعت بیشتر انجام خواهد شد.
 پذیرش سه هزارمعرفی نامه 
رسولی در ادامه سخنان خود از پذیرش بیش از سه هزارمعرفی نامه از این طریق خبر داد و گفت: در برنامه توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر، اتصال سیستمی به تمامی سازمان های همکار و ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی و مکانیزه شدن فرایندها در حال پیگیری است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا