تلویزیونسبک زندگیسینما

علی صبوری «فعلا» به زندان نمی‌رود

 وکیل علی صبوری با اعلام اینکه پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش رضایت داده است، گفت: بر اساس رأی قاضی، علی صبوری فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ درپی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می‌کند اما به دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مامور پلیس و همچنین پزشک کشیک درگیری به وجود می‌آید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و اعلام جرم توسط پزشک کشیک و مامور پلیس، موکل بنده آقای علی صبوری به تحمل دو فقره حبس ۴ ماهه (در مجموع ۸ ماه) محکوم می‌شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه مامور پلیس در روند رسیدگی به این پرونده از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد، گفت: در واقع پلیس اعلام کرد هدف از شکایت حفظ شان ماموران پلیس حین انجام وظیفه و متوجه شدن خطای فرد خاطی بوده و اکنون که متهم (علی صبوری) اعلام پشیمانی می‌کند، می‌تواند رضایت دهد که در نهایت امین شاکرمی (مامور پلیس) اقدام به رضایت دادن در این پرونده کرد.

علی صبوری «فعلا» به زندان نمی‌رود

وکیل علی‌صبوری گفت: اما متاسفانه شاکی دیگر پرونده که از پزشکان بیمارستان محل نزاع و درگیری هستند؛ راضی به رضایت دادن نشدند و درخواست مبلغی برای رضایت کردند که از عهده پرداخت موکل من خارج است.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه به دلیل بیماری وی از قاضی درخواست کردیم تا موکلم به زندان نرود، گفت: قاضی ابراهیمی دادیار اجرای دادسرای فرهنگ و رسانه با عنایت به ماده 502 قانون آئین دادرسی کیفری اعلام کرد که اجرای مجازات حبس متوقف و این فرد (علی صبوری) فعلاً به زندان نرود.

شاهرخی در تشریح ماده 502 قانون آیین دادرسی کیفری گفت: این ماده می‌گوید که هرگاه محکومٌ علیه به بیماری جسمی یا روانی مبتلا باشد و اجرای مجازات موجب تشدید بیماری یا تأخیر در بهبودی وی شود، قاضی اجرای احکام کیفری با کسب نظر پزشکی قانونی تا زمان بهبودی، اجرای مجازات را به تعویق می‌اندازد.

چرا علی‌صبوری در بیمارستان روانی بستری شده است؟

چند روز گذشته علی صبوری در یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که به خاطر فشار روانی که رویم بود و هست، به خاطر ناحقی‌ها و نامردی‌ها، حمله عصبی عجیبی به من دست می‌داد که با دستور دکتر به مدت یک ماه در بیمارستان روانی بستری شدم.

منبع: تسنیم

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا