تلویزیون

پخش یک سریال طنز جدید با بازی حمید لولایی و نصرالله رادش از امشب

سریال طنز «جزر و مد» که از سال گذشته انتظار آنتن را می کشید، از امشب از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا ؛ سریال طنز «جزر و مد» به تهیه‌کنندگی محسن توکل‌فرد و کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده از شنبه، ۲۱ آبان ماه هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این سریال ۳۰ قسمتی که نصرالله رادش، حمید لولایی، علی غریب و رضا فیاضی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، به موضوعاتی چون اشتغال، ازدواج جوانان، محیط زیست، خانواده، مشاغل زود بازده، کارآفرینی و … پرداخته می‌شود.

در خلاصه داستان «جزر و مد» آمده: لطیف که سال‌ها پیش از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده، در همان جا تشکیل خانواده داده و صاحب فرزند شده؛ اکنون در آستانه بازنشستگی است. اما به دلیل مشکلاتی که برای او و خانواده‌اش پیش آمده مجبور می‌شود از تهران به زادگاهش خوزستان مهاجرت کند و در خانه باغ متروکه‌ای که از پدرش به ارث رسیده به همراه خانواده‌اش مستقر شوند.

همانگونه که از خلاصه داستان مشخص است بحث مهاجرت معکوس از تهران به استان خوزستان و بیان ظرفیت‌های ‌بومی استان به ویژه شهرهای ماهشهر و سربندر در فضایی شاد و مفرح از اهداف این سریال بوده است و در ساخت آن از چهره‌های ملی در کنار هنرمندان استانی استفاده شده است.

رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی غریب، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه،، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، دکتر عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، خشایار راد، علی اصغر حیدری، فریده دریامج و…. در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده: علی عبدالعلی زاده (باتشکر از فاطمه پاسبان و یاسین عرب) مدیر تصویربرداری: سهیل خویشکار- مدیر صدابرداری: علیرضا شیرالی- تدوین: رسول صبوری- طراح صحنه: علی مربی- طراح لباس: زهرا شوشتری- موسیقی: بهنام صبوحی – مدیران تولید: احمد مکاری و غلامرضا مزرعه- دستیار تهیه: سیدمجتبی پوررضوی صداگذار: مهدیه مرادی- جلوه های ویژه: مسلم زندی- طراح چهره پردازی: رسول نعمتی- دستیار کارگردان وبرنامه ریز: فرشاد ارج، مهدی مقدم- دستیارتولید: شهرام خسروی- مدیران صحنه: مهدی شهرابی- شهرام افشاری- میلاد حاتمی – منشی صحنه: آزاده جدیدی-دستیار صداگذار وتدوین: فهیمه اسدی نسب- تصویر برداران: مهران گلنگدار، محمود حمیدی- مشاور برنامه: دکتر عبدالمجید حیاتی، عبدالمحمد چینی ساز، مجتبی همت پور وفرهاد گلی –طراح نشان: سید محمد موسوی پارسا- ناظر کیفی: مهدی فرجی.

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در صداوسیمای مرکز خوزستان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تهیه شده و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود. همچنین پنجشنبه‌ها همین ساعت خلاصه هفتگی این سریال پخش می‌شود.

بازپخش این سریال در ساعت‌های یک و ۱۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1155

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا