اقتصاد هنرسینماکسب و کار

نشست مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعضای هیئت مدیره خانه سینما

مديرعامل صندوق اعتباری هنر و اعضاي هيئت مديره خانه سينما در نشستي که در صندوق اعتباري هنر برگزار شد به بررسي مطالبات اهالي سينما و برنامه هاي آتي صندوق اعتباري هنر و خانه سينما در ارائه خدمات پرداختند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر؛ در ادامه نشست های مدیرعامل صندوق‌اعتباری هنر با روسای صنوف فرهنگی و هنری، نشست هم اندیشی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و جمعی از اعضاء هیات مدیره خانه سینما در محل صندوق اعتباری هنر برگزار شد.
مدیرعامل صندوق‌اعتباری هنر ضمن تشریح  فعالیت‌های این نهاد حمایتی گفت: یکی از سیاست های صندوق توسعه تعاملات با صنوف فرهنگی و هنری است. ایمان داریم با بهره گیری از تجربیات فعالان حوزه فرهنگ و هنر می توانیم گام های موثری برای کاهش دغدغه اعضای تحت پوشش برداریم.
پوراحمدی در ادامه اظهار داشت: صندوق‌اعتباری هنر در حال حاضر در پنج بخش بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، طرح تکریم و کمک مستمری و تسهیلات خدمات خود را به اهالی فرهنگ و هنر ارائه می دهد. تلاش می کنیم در مسیر ارائه خدمات هدفمند حرکت کنیم و عملکرد خود را بطور شفاف بیان نماییم.
وی  با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات صندوق گفت: در حال حاضر بیش از ۹۹ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر هستند که بیش از ۱۱ هزار نفر از آنها از اهالی سینما هستند. همچنین بیش از ۶ هزار نفر از فعالان سینمایی کشور از خدمات بیمه تأمین اجتماعی صندوق‌اعتباری هنر برخوردارهستند.
پوراحمدی مدیرعامل صندوق‌اعتباری هنر از افزایش ۳ برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در ماهه سال جاری خبر داد و گفت: با تدابیر و تمهیدات انجام شده، طی تعامل با بانک ها و نهادهای مالی شاهد رشد چشمگیر اعطای تسهیلات به اعضای تحت پوشش در نه ماهه سال جاری هستیم.
نمایندگان خانه سینما در دیدار با مدیر‌عامل صندوق اعتباری هنر به ارائه مشکلات موجود در این عرصه پرداختند و مطالبات خود را بیان کردند . همچنین راه کارهای لازم برای اتخاذ تمهیدات بمنظور ارائه هرچه بهتر خدمات با همکاری خانه مورد بررسی قرار گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا