جهانسبک زندگی

اشک‌های خانم بازیگر به خاطر اینستاگرام درآمد

جنا اورتگا در مصاحبه جدیدی با ال فنینگ برای «ورایتی» تأیید می‌کند که به عنوان تهیه‌کننده فصل دوم «ونزدی» (Wednesday) نتفلیکس، تمایل دارد بیشتر بر روی عناصر ترسناک داستان تمرکز کند تا روابط رمانتیک و عاشقانه. او در بخشی از مصاحبه وقتی از فشار شبکه‌های اجتماعی می‌گوید احساساتی می‌شود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از «تابناک با تو» – جنا اورتگا در مصاحبه جدیدی با ال فنینگ برای «ورایتی» تأیید می‌کند که به عنوان تهیه‌کننده فصل دوم «ونزدی» (Wednesday) نتفلیکس، تمایل دارد بیشتر بر روی عناصر ترسناک داستان تمرکز کند تا روابط رمانتیک و عاشقانه. او در بخشی از مصاحبه وقتی از فشار شبکه‌های اجتماعی می‌گوید احساساتی می‌شود.

او رابطه خود با اینستاگرام را «زشت» توصیف می‌کند و می‌گوید نمی‌تواند در شبکه‌های اجتماعی خود واقعی‌اش باشد. اورتگا بر این باور است که طعنه‌آمیز بودن و «طنز خشک» او را به راحتی به دردسر می‌اندازد: «و هرچه بیشتر در معرض دنیا قرار می‌گیرم، مردم بیشتر آن را طعمه قرار می‌دهند و سوء استفاده می‌کنند. ضعف‌های شما را می‌بینند و به شکلی پیچ و تابش می‌دهند که انتظار ندارید.»

اورتگا می‌گوید: «شبکه‌های اجتماعی برای افرادی که هم سن و سال ما باشند، یک بازی مقایسه است. روی ذهنیت افراد «اثر واگنی» می‌گذارد. به‌شدت فریبنده است. پس از سریال، بسیار مضطرب بودم که پستی ارسال کنم یا حتی چیزی بگویم یا حتی خودم باشم.»

او در ادامه می‌ گوید «هنوز این نیاز مبرم را احساس می‌کنم که انسانی و صادق و واقعی باشم» و اضافه می‌کند که چقدر «چندش‌آور» است که به شما بگویند «لبخند بزن» یا «پرانرژی‌تر باش.» این بازیگر ۲۰ ساله می‌گوید: «نمی‌خواهم چندش‌آور به نظر برسم. ترجیح می‌دهم مردم ببینند که گریه می‌کنم یا هرچه تا اینکه چیزی نشان بدهم که نیستم.»

اورتگا می‌گوید: «تصمیم گرفتیم که کمی بیشتر به جنبه‌های ترسناک سریال متمایل شویم. چون بسیار سبکسرانه است، و چنین سریالی با خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها و ابرقهرمانان، نباید خیلی خودتان را جدی بگیرید.» او اضافه می‌کند: «هر معشوق ونزدی را کنار گذاشته‌ایم و این عالی است.»

در فصل سریال ونزدی در یک رابطه عاشقانه مثلثی وارد شد. اورتگا پیش‌تر گفته بود که این بخش از داستان به نظرش منطقی نمی‌رسیده است.

اورتگا ادامه می‌دهد: «از حالا ایده‌های زیادی را کنار گذاشته‌ایم و من کسی هستم که بسیار خودم را درگیر همه مسائل می‌کنم. می‌خواهم بدانم ماجرا چیست. و با شخصیتی چون ونزدی که بسیار محبوب و یک اسطوره است، نمی‌خواستم که دچار لغزش شویم. بنابراین سعی کردم که تا حدی که امکان داشت بحث کنیم. در محل فیلمبرداری، با نویسندگان و تیم [برتون] همگی جمع می‌شدیم و تصمیم می‌گرفتیم: «خیلی خوب، چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی نه؟» از همان زمان تجربه‌ای به‌شدت تعاملی بود.»

او اضافه می‌کند که برای فصل دوم تمایل داشته که این بحث‌ها پیش از فیلمبرداری صورت بگیرد: «خیلی کنجکاوم. دوست دارم لباس‌ها را ببینم، شخصیت‌های جدیدی که می‌آیند، فیلمنامه‌ها و خیلی سخاوتمند بودند که به من اجازه دادند تهیه‌کننده شوم.»

اورتگا می‌گوید سریال «ونزدی» او را از «لاک» خودش بیرون آورده است: «وقتی یک زن جوان در این صنعت باشی، گاهی آدم‌ها شما را جدی نمی‌گیرند.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا