جهانسبک زندگی

لباس جنجالی جورجینا با طرح پرچم عربستان!

انتشار تصویر جدیدی از تیپ و ژست بحث برانگیز جورجینا نامزد رونالدو، جنجال تازه ای در میان رسانه های عربستان به پا کرده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از وقت صبح: او در تازه ترین تصاویر تبلیغاتی اش با لباسی سبز رنگ که به پرچم این کشور شباهت دارد، در حال تبلیغ یکی از برند های مشهور کشور عربستان است.

گفتنی است جورجینا رودریگز هرناندز (زاده ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴)، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند. او یک خواهر ناتنی، پاتریشیا رودریگز که دختر پدرش از همسر اولش است، دارد. رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال ۲۰۱۶ با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر ۲۰۱۷، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل ۲۰۲۲ دوقلوهای آن ها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا