جهانسینما

تصویر سلنا گومز در مصلای تهران

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی(ره) برپا شده است نظر افراد مشهور خارجی ازجمله سلنا گومز به همراه تصاویر آن‌ها به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک باتو؛ در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی(ره) برپا شده است نظر افراد مشهور خارجی ازجمله سلنا گومز به همراه تصاویر آن‌ها به نمایش گذاشته شده است.

در ذیل تصویر سلنا نوشته شده: سلنا گومز، خواننده و بازیگر ۲۲ ساله در حمایت از غزه عکسی در اینستاگرام خود گذاشت و نوشت: موضوع انسانیت است. برای غزه دعا کنید.

گفتنی است سلناگومز در گرند پریری، تگزاس به‌دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون «مندی» تیفی (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن شانزده سالگی به‌ دنیا آورد. پدر وی «ریکاردو گومز»، وی را سلنا نامید. آن‌ها خانواده فقیری بودند. گفته می‌شود گران‌ترین غذای‌شان یک بسته ماکارونی بوده که نگه داشته می‌شده تا در مراسمی خاص مصرف شود. مادر سلنا که فرزندخواندهٔ یک خانواده بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. سلنا ماری گومز (انگلیسی: Selena Marie Gomez؛  زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) خواننده، بازیگر و تهیه‌ کنندهٔ آمریکایی است. او کار بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید. او در چندین فیلم و سریال دیگر حضور داشته و گویندۀ یکی از نقش‌های فرنچایز سینمایی هتل ترانسیلوانیا (۲۰۱۲–۲۰۲۲) بوده‌ است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا