اقتصاد هنردسته‌بندی نشده

راه‌اندازی کانال رسمی « دیده‌بان هنر» در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش»

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان هنر از راه‌اندازی کانال رسمی «دیده‌بان هنر» در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش» خبر داد.

به گزارش دیده‌بان هنر؛ مهندس محمدنقی دیده‌بان با اعلام این خبر گفت: کانال‌های مذکور به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر به مخاطبان این رسانه از اخبار منتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان هنر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برای عدم اتلاف وقت مخاطبان تیترها به همراه عکس و لید اخبار در این پیام‌رسان‌ها به صورت کوتاه منتشر می‌شود تا مخاطبان با یک نگاه اخبار مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب کرد و با کلیک بر روی لینک کوتاه اخبار مشروح آن را در سایت https://didehbanhonar.ir مطالعه کنند.

مهندس دیده‌بان خاطر نشان کرد: حمایت‌های مخاطبان و دلسوزان این حوزه می‌تواند متضمن ادامه فعالیت این رسانه باشد، به همین منظور برای حضور حداکثری لینک دعوت کانال «دیده‌بان هنر» در پیام‌رسان «بله» به نشانی https://ble.ir/didehbanhonar ، در پیام‌رسان «ایتا» به نشانی https://eitaa.com/didehbanhonar  و در پیام‌رسان «سروش» نیز https://splus.ir/didehbanhonar  می‌باشد.

گفتنی است «بله» اپلیکیشن پیام‌رسانی است که امکان انجام فعالیت‌های متنوع مالی را فراهم می‌‌کند و با در هم آمیختن آن‌ها با ویژگی‌های یک پیام‌رسان اجتماعی، تجربه جدیدی را در اختیار کاربر می‌گذارد. واریز وجه برای دیگران بدون نیاز به دانستن شماره کارت بانکی‌شان، امکان پرداخت دنگ، خرید، پرداخت و ارسال رسید بانکی در بستر گفتگو (چت) بدون نیاز به اسکن‌کردن، پرداخت مبالغ خرد و کلان برای انواع محصولات در کانال‌های فروشگاهی، گزارش‌گیری از پرداخت‌ها و دریافت‌ها، اهدا به کانال‌های خیریه‌ی معتبر و جذب سرمایه‌ی جمعی بخشی از امکاناتی است که شاهد ارائه آن‌ها در «بله» هستید.

همچنین پیام‌رسان ایرانی سروش‌پلاس با بیش از 28 میلیون کاربر! با امکان برقراری تماس صوتی و تصویری،‌ تماس‌پلاس، پخش زنده رادیو و تلویزیون، برگزاری ارتباط زنده [Live] در کانال، ویترین و پست‌چین محتوا،‌ پرداخت درون‌کانالی، بات‌های کاربردی و …

و نیز پیام‌رسان ایتا با هدف برآوردن کلیه نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه پیام‌رسان طراحی شده است. در ایتا شما می‌توانید به سهولت با دوستان خود گفتگو کنید، فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید و از قابلیت‌های پیشرفته ایتا برای مدیریت و شخصی‌سازی نرم‌افزار خود استفاده کنید.

خبرنگار: فرهاد قنبری

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1423

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا