تلویزیون

ماراتن ۹۰ دقیقه‌ای خنده در شبکه نسیم

«بگو و بخند» که در فصل ۲ دچار تغییرات اساسی شده توانسته است علاوه بر ایجاد فضای استعدادیابی، محملی برای گفت‌وگو های خودمانی با مخاطبان را فراهم کند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ تولید برنامه با محوریت طنز از ضرورت های رسانه ای این روزها است و جامعه شناسان و روانشناسان بارها بر ایجاد جامعه ای سلامت و شاد تاکید کرده اند.

در این میان نمی توان از نقش رادیو و تلویزیون به عنوان رسانه ای که به سهولت در دسترس عموم مردم قرار دارد به سادگی گذشت. در همه این سالها این رسانه با برنامه های متنوع نقشی اساسی در سرگرمی و شادی آفرینی مردم داشته است.

از سریال های طنز شبانه تا جنگ های شبانه و… البته در سال های اخیر برنامه های تاک شو گونه طنز هم جزو فعالیت های تلویزیون محسوب می شود. در این سال‌ها اما شبکه نسیم گوی سبقت را از دیگر شبکه ها در تولید آثار شادی آفرین ربوده تا جایی که دیگر امروز این شبکه به مامن سرگرمی و تفریح و شادمانی مخاطبان تلویزیون تبدیل شده است.

این شبکه در سال های اخیر با تولید برنامه های متفاوت که با مشارکت مردم برگزار شده نقشی بی بدیل در ترمیم ارتباط مخاطب و تلویزیون داشته است. در این سال‌ها برنامه های متعددی در شبکه نسیم به تولید رسیده؛ اما از انبوه این برنامه ها همچون جام آرزوها، خندوانه، برمودا، خوش نمک و… «بگوبخند» اتفاق دیگری است‌.

ماراتن ۹۰ دقیقه‌ای خنده در شبکه نسیم
 نمایی از برنامه «بگو و بخند» که از شبکه نسیم پخش می‌شود

بگو و بخند که در فصل ۲ دچار تغییرات اساسی شده، توانسته علاوه بر ایجاد فضای استعدادیابی، محملی برای گفت وگو های خودمانی با مخاطبان را فراهم کند. این برنامه با رنگ و لعاب خوب و اجرای طنازانه عبدالله روا جزو معدود برنامه هایی است که مخاطب را سرگرم می کند.

این برنامه بی ادعا با دعوت از جمعی از جوانان، آیتم های متعددی را برای مخاطبان درنظر گرفته است که از جمله آن می توان به اجزای گروه های تئاتری جوان و ترکیب اجراهای آنان با مجری اشاره کرد. در عین حال در هر بخشی یک پیام روشن اخلاقی به مخاطب بیان می شود که اصطلاحا بیرون نمی زند و این گروه را می توان از استعدادهای کشف شده برنامه بگو و بخند تلقی کرد.

پاسخ با پرسش ها توسط میهمانان در شرایط خاص و رقابت آنان در بازی ها و فضاهای طنز، از دیگر بخش های جذاب این برنامه محسوب می شود. همچنین آیتم جوک ها که این روزها از پرطرفدارترین بخش های این برنامه است از دیگر خلاقیت ها محسوب شده و دست به دست شدن این بخش در فضای مجازی، نشان از اقبال عمومی به بگو بخند دارد.

ماراتن ۹۰ دقیقه‌ای خنده در شبکه نسیم
 نمایی از برنامه «بگو و بخند» که از شبکه نسیم پخش می‌شود

امروز بگو و بخند در ۹۰ دقیقه بی وقفه مخاطب را می خنداند و بدون شک این اثر را می توان پیشروی ایحاد فضای مفرح در سیما و شبکه نسیم دانست و قطعا این برنامه که در دو فصل جای خود را بین مخاطبان باز کرده می‌تواند به یکی از برنامه‌های ماندگار و ادامه‌دار سیما تبدیل شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا