نمایش خانگی

تاثیر عملکرد بازیگران بر سریال‌ها/ پخش این سریال‌ها ممنوع می‌شود؟

مجوز پخش برخی سریال‌های شبکه نمایش خانگی در آستانه انتشار، این روزها به دلیل عملکرد برخی بازیگرانشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ این روزها تعداد سریال‌های شبکه نمایش خانگی به بیشترین حد خود طی ماه‌های اخیر رسیده و در حالی از سریال‌هایی همچون «پدرگواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله به عنوان گزینه در آستانه پخش در شبکه نمایش خانگی یاد می‌شود که  اظهارات اخیر یکی از تهیه‌کنندگان (جواد نوروزبیگی) در قبال پخش سریال «پدر گواردیولا» حاکی از این است که این سریال برای مجوز پخش با یک مشکل بزرگ روبه روست و آن ممنوع‌التصویری تعدادی از بازیگران اصلی آن است.

با چنین رویکردی، به نظر می‌رسد عملکرد ماه‌های اخیر برخی هنرمندان در فضای اجتماعی و مجازی، مجوز پخش برخی سریال‌ها همچون «پدرگواردیولا» از سوی ساترا را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. هر چند وزیر ارشاد پیشتر در ارتباط با تجربه‌های مشابه، عنوان کرده بود اینکه یک اثر بنا بر عملکرد یک بازیگر متوقف شود از سوی وزارتخانه ممنوع شده است.

سریال «پدرگواردیولا» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از سریال‌های در نوبت پخش شبکه خانگی است که قرار است از یکی از پلتفرم های تازه متولدیافته شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

با این حال سازندگان این سریال که در ابتدا به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی وارد مرحله تولید شد و در ادامه جایش را به تهیه‌کننده دیگری داد، در حال رفع کردن مشکل ممنوع‌التصویری بازیگران این سریال هستند تا آن را بخش برسانند.

تبلیغات این سریال به تازگی در فضای مجازی آغاز شده، اما هنوز زمان پخش آن اعلام نشده است.

طبق اظهارات تهیه‌کننده سابق سریال «پدرگواردیولا» حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، امیر مهدی ژوله، ستاره اسکندری و مریم بوبانی از جمله بازیگرانی هستند که با مشکل ممنوع التصویری مواجه هستند.

هر چند حضور برخی بازیگران از جمله هنگامه قاضیانی در  سریال «آمستردام» که به تازگی پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده، ممنوعیتی در پخش نداشته است و اولین قسمت این سریال نیز به تازگی منتشر شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا