اقتصاد هنرجهانسبک زندگیکسب و کار

ابرو گوندش با این تصویر ثابت کرد هنوز زیباست!

ابرو گوندش، خواننده ۴۸ ساله و خوش‌صدای ترکیه، عکسی جدید را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و همچون همیشه جذابیت و زیبایی‌اش را به رخ کشید.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ این بازیگر با استایلی اسپرت شامل سویی شرت سفید و شلوار مشکی، در تصویر جدیدش ظاهر شد. پوست شفاف و موهای خوش حالت او هنوز هم زیبایی و جوانی او را فریاد می‌زنند.

گفتنی است اِبرو گوندش (۲۲ اکتبر سال ۱۹۷۴،استانبول) (به ترکی استانبولی: Ebru Gündeş) خواننده اهل ترکیه است. ابرو گوندش از صداهای خاطره انگیز ترکیه است که لقب ملکه موسیقی آرابسک را نصیب خود کرده است. او دارای قدرت صدای خاصی است. صدای او را افسانه ای می‌ نامند. مدال افتخار ترکیه لقب متداولی برای او است. وی پس از تحصیل در مدرسه ابتدایی در آنکارا و نقل مکان به همراه خانواده‌اش به استانبول، به علت مسائل مادی مجبور به ترک تحصیل می‌شود. کیفیت صدای او از همان دوران نوجوانی کشف شد. روزی یکی از بستگانش، او و مادرش را به شرکت موزیک راکس نزه موزیک به مدیریت نِشه دمیرکات بردند. دمیرکات اعلام کرد می‌خواهد صدای اِبرو را به عنوان یک صدای باشکوه و زیبا به همه معرفی کند. آن شرکت چون در آن زمان هنوز تشکیل نشده بود برای ضبط صدای ابرو، او را به دو تهیه‌کننده معروف، سلجوق تِکای و کُرال ساریتاش معرفی کرد. ساریتاش از ابرو خواست قبل از آنکه آلبومی عرضه کند، برای تمرین و کسب تجریه لازم در صحنه نزد امل سایین برود و با او کار کند. وی در مدّت زمان کوتاهی برای عرضه آلبوم شروع به کار کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا