اقتصاد هنرسینماکسب و کار

اکران ویژه فیلم سینمایی «ایمو» در اردبیل و پارس‌آباد

فیلم سینمایی «ایمو» به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی هاشم مرادی توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در دو شهر اردبیل و پارس‌آباد مغان به نمایش در می‌ آید.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ به دنبال استقبال مخاطبان از اکران فیلم سینمایی «ایمو» در گروه هنروتجربه، این اثر سینمایی روز شنبه(۲۹ بهمن) در شهر اردبیل و روز یکشنبه(۳۰ بهمن) در شهر پارس‌آباد مغان به نمایش گذاشته می‌ شود.

بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته روز شنبه ۲۹ بهمن فیلم سینمایی «ایمو» ساعت ۱۸:۳۰ در سینما قدس شهر اردبیل و روز یکشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۸ در سینما انقلاب شهر پارس‌ آباد مغان به نمایش در می‌ آید و بعد از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور تهیه‌کننده، کارگردان و مخاطبان برگزار می‌ شود.

علاقمندان می‌ توانند برای تهیه بلیت و حضور در این مراسم به سامانه‌ های بلیت‌ فروشی مراجعه کنند.

حمید پروین جدا، میلاد مرادی، مژده دهقانی، فرناز زوفا، رضا شرافتی، علی حافظ‌پور از جمله بازیگران فیلم «ایمو» هستند.

فیلم سینمایی «ایمو» که از ۱۴ دی ماه در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است.

این فیلم داستان جوانی شهرستانی به نام حمید است که برای کار به تهران می‌ آید و در کافه‌ای مشغول به کار می‌ شود اما به مرور زمان با اختلاف فرهنگی مواجه می‌ شود.
عوامل فیلم سینمایی «ایمو» عبارتند از: نویسنده، تهیه‌ کننده و کارگردان: هاشم مرادی، مشاور کارگردان: امیرعباس ربیعی، مشاور فیلمنامه: محسن جسور، فیلمبردار: احمد عبدی، تدوینگر: حمید نجفی‌ راد، آهنگساز: مسعود سخاوت‌ دوست، طراح گریم: محمود آسمانی، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: مسعود آفریده، صدابردار: میثم حسنلو، مدیر برنامه‌ریزی: سهیل درویش‌پرور، اصلاح رنگ و طراح پوستر: محمد مرادی.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا