اقتصاد هنرجهانسبک زندگیسینماکسب و کار

ادامه ساخت فیلمی که جان یک نفر را گرفت

تهیه‌کنندگان فیلم «زنگار» اعلام کردند که تولید این پروژه فاجعه‌آمیز که به مرگ «هلینا هاچینز» در صحنه فیلمبرداری انجامید از بهار امسال با کارگردانی «جوئل سوزا» از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا ؛ «بیانکا کلاین» که بیشتر برای فیلم «مارسل صدف کفش به پا» شناخته می‌شود، به جای فیلمبردار اصلی «هالینا هاچینز» که در اکتبر ۲۰۲۱ در صحنه ساخت فیلم در نیومکزیکو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، به پروژه می پیوندد و اعلام کرده همه درآمد خود را به افتخار «هاچینز» به امور خیریه اختصاص خواهد داد.

«الک بالدوین» تهیه‌کننده و بازیگر این فیلم به همراه «هانا گوتیرز رید»مسئول امور اسلحه‌ها در این پروژه سینمایی، هر دو به قتل غیرعمد در پرونده مرگ «هالینا هاچینز» متهم شده‌اند و بنا به گفته وکلایشان با این اتهامات مبارزه خواهند کرد.

«جوئل سوزا» کارگردان اصلی فیلم که در این حادثه زخمی شد، نیز در حال بازگشت به پروژه است و «گرانت هیل» تهیه‌کننده کهنه کار هالیوودی نیز به این پروژه اضافه شده است ضمن این که ««متئو» همسر «هلنا هاچینز» نیز در فیلم «زنگار» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت.

«سوزا» در بیانیه‌ای گفت: «اگرچه تلخ است، اما از اینکه یک تیم تولیدی درخشان و فداکار جدید که به بازیگران و عوامل سابق پیوستند متعهد به تکمیل کاری هستند که من و هالینا شروع کردیم، سپاسگزارم. تمام تلاش من در این فیلم صرف ارج نهادن به میراث هالینا و افتخار کردن به او خواهد شد. این یک افتخار است که از طرف او این کار را انجام دهم».

گزارش شده که «الک بالدوین» برای ادامه نقش آفرینی در این فیلم بازخواهد گشت، اما تهیه‌کنندگان در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده‌اند و اعلامیه‌شان هیچ اشاره‌ای به انتخاب بازیگران نکرده است.

تهیه کنندگان همچنین اعلام کرده‌اند اجازه استفاده از سلاح یا مهمات را در صحنه فیلم نمی دهد و از ساخت مستندی درباره زندگی و آخرین کار «هالینا هاچینز» توسط «راشل میسون» مستندساز خبر دادند.

«هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله در تاریخ ۲۱ اکتبر سال گذشته میلادی سر صحنه ساخت فیلم سینمایی «زنگار» با شلیک گلوله از سوی «الک بالدوین» بازیگر اصلی‌فیلم به شدت مجروح شد،گرچه «بالدوین» بعدها اعلام کرد که او اصلا ماشه را نکشیده است.

در جریان این حادثه «هاچینز» از طریق هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت درگذشت و «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز از ناحیه شانه مصدوم شد.

«بالدوین» که با شکایت خانواده «هاچینز» رو به روشد، تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، «هاچینز» را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد اما تاکید کرده که نمی‌دانسته در اسلحه گلوله‌های واقعی گذاشته شده است.

در نهایت «بالدوین» و «هانا گوتیرز-رید» مسئول بخش نگهداری و آموزش استفاده از اسلحه‌ها درفیلم «زنگار» از سوی دادگاه به قتل غیر عمد «هلینا هایچینز» متهم شده‌ و باید در دادگاه از خود دفاع کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا