کسب و کارنمایش خانگی

کمال تبریزی میزبان طناز خواهد بود

کمال تبریزی و حامد قشقایی پروژه رئالیتی تاک شوی طناز را به فاز اول رساندند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک؛ حامد قشلاقی طراحی و تهیه‌ کنندگی رئالیتی تاک‌ شوی «طناز» را که با میزبانی و کارگردانی کمال تبریزی به گفت و گو با بازیگران اختصاص داشته و در حال حاضر فاز اول آن در مرحله تدوین و اصلاح رنگ توسط مهدی ایروانی است، برعهده دارد.
حامد قشلاقی تهیه‌ کننده و مدرس دانشگاه به عنوان طراح و تهیه‌ کننده پروژه رئالیتی تاک‌ شوی «طناز» همراهی می‌کند.
او متولد اردیبهشت ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی عکاسی دانشگاه هنر و معماری، کارشناسی‌ ارشد گرافیک دانشکده هنر و معماری و دکترای مدیریت کسب و کار است.
قشلاقی از سال ۸۳ در دانشگاه‌ های هنر تهران و یزد و دانشکده‌ های علمی و کاربردی تهران به تدریس فعالیت داشته و تهیه‌ کنندگی و اجرای طرح اولین تولید محتوای فضای مجازی به نام «دید در شب» با اجرای رضا رشیدپور را عهده‌ دار بوده است.
تهیه‌ کنندگی و کارگردانی برنامه‌ سینمایی «آپاراتچی» با اجرای امیر پوریا (بهترین برنامه اینترنتی سال ۹۶ از نگاه منتقدان)، تهیه‌ کنندگی برنامه «جهان فوتبال» با اجرای جهانگیر کوثری، مشاور هنری فیلیمو و آپارات از سال ۹۲ تا ۹۹، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه‌ های مستند «دست‌های ماندگار»، «این مردم نازنین»،«شهر دیوانه» و مستند «حمال شغل شریف» نیز از دیگر سوابق هنری اوست.
رئالیتی تاک‌شوی «طناز» که تصویربرداری فاز اول آن به پایان رسیده، میزبان تعدادی از بازیگران است و گفت و گوهایی متفاوت و عمیق را با اجرای کمال تبریزی نویسنده و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون شامل می‌شود. این برنامه با حمایت یک شرکت فرآورده‌ لبنی ساخته شده و در حال حاضر مراحل تدوین فاز اول خود را سپری می‌کند. همچنین این برنامه برای پخش از پلتفرم‌ ها آماده می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا