تلویزیون

«کارآگاه خوب» از کره جنوبی در مسیر تلویزیون

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه ۲۰ آذرماه ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا ؛ این سریال پلیسی به نویسندگی جین وون چوی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی در ژانر درام معمایی است و هنرمندانی نظیر سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و…در آن نقش آفرینی کرده اند.

این سریال ماجرای کاراگاهانی را روایت می کند که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. کانگ دو چانگ کاراگاهی است که ۱۸ سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است، او برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده ها، از تجربه و روابط شخصی اش استفاده می کند، در حالی که اوه جی هیوک کاراگاه نخبه ای است که ۹ ساله مشغول به کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده ها از شواهد موجود و همچنین روانشناسی جنایتکاران استفاده می کند. هر دوی آنها با هم کار می کنند و اغلب اوقات با هم دیده می شوند . ولی روش های بررسی پرونده های جنایی آنها با هم متفاوت است و…
سریال کره ای کارآگاه خوب از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱۳:۲۰ خواهد بود. مخاطبان می توانند خلاصه قسمت های این سریال را روز جمعه ساعت ۱۹ مشاهده کنند.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1550

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا