سینما

چرا عطاران، ضرغامی و یکتا ناصر تیتر خبری شدند؟

بدرقه پیکر ایرج تقی‌پور و بیژن سراجی، درگذشت یک بازیگر و یک خواننده، اعلام سینماهای پرفروش کشور، برگ برنده یکتا ناصر، توقف سریال فخیم‌زاده و چالش‌های سریال جدید عطاران، اظهارات ضرغامی درباره شجریان، هنگامه قاضیان و منوچهر آتشی، وضعیت سلامت رضا بنفشه‌خواه، واکنش‌هایی به هتک حرمت قرآن، تورهای کنسرت همایون شجریان، علیرضا قربانی، حمید متبسم و کیهان کلهر در خارج از ایران، ثبت بافت تاریخی شیراز، ساخت یک بازار جدید در کرمان و حواشی آن، تخریب کاشی‌های مسجد وکیل شیراز، ثبت‌نام اربعین و چند کشف تاریخی مهم گزیده اخبار فرهنگی هنری این هفته بودند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ در این هفته پیکر ایرج تقی‌پور (تهیه‌کننده و پژوهشگر سینما) با حضور خانواده و جمعی از همکارانش، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت و بیژن سراجی بازیگر جوان تئاتر و سینما نیز پنجم مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

برگ برنده یکتا ناصر

گفت‌وگویی هم با یکتا ناصر  داشتیم که این روزها با بازی در نمایش «نویسنده مرده است» روی صحنه می‌رود. این بازیگر از تجربه بازی‌اش در این نمایش گفت و تاکید کرد که از نقدهای احتمالی ناراحت نمی‌شود و بزرگ‌ترین برگ برنده‌اش در بازیگری، تمرکز بالایش است.

توقف سریال فخیم‌زاده و چالش‌های سریال جدید عطاران

در ادامه تلویزیون اعلام کرد به دلیل تقارن با ایام سوگواری پخش سریال «بازپرس» با بازی مهدی فخیم‌زاده به بعد از عاشورا و تاسوعای حسینی موکول می‌شود.

امیر پورکیان نیز که پیش از این سریال «ممنوعه» را با بازی امیر جعفری، نیکی کریمی و هادی حجازی‌فر در شبکه نمایش خانگی ساخته بود، حالا از تولید سریال جدیدی با عنوان «مادرخوانده» خبر داده است؛ مجموعه‌ای که هنوز پلتفرم منتشرکننده آن رسما اعلام نشده است.

خبری هم از سریال جدید رضا عطاران داشتیم که در سکوت خبری ساخته شد و حالا بعد از انتشار اولین تصاویر و پوسترهایش، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و البته برای گرفتن مجوز از ساترا هم وارد چالش جدی شده است.

اظهارات ضرغامی درباره شجریان، هنگامه قاضیان و منوچهر آتشی

عزت‌الله ضرغامی نیز در اظهارات اخیر خود در برنامه «مهلا» درباره ممنوعیت پخش آثار محمدرضا شجریان از تلویزیون که در زمان ریاست او بر صداوسیما رخ داد، توضیح داد که این اتفاق خواسته خود زنده‌یاد شجریان بوده است. او همچنین اظهاراتی درباره هنگامه قاضیانی و منوچهر آتشی داشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا