کسب و کار

هنرمندان مشهدی روایتگر شهادت آیت‌الله رییسی شدند

مدیر ‌حوزه هنری خراسان رضوی گفت: جمعی از هنرمندان تجسمی و موسیقی مشهد دست به کار شدند تا روایت خود را از شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی به نمایش گذارند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ مجید عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۰ نفر از تجسمی کاران مشهد از روز گذشته روایت های خود از شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش را با حضور در حوزه هنری آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: نقاشی، خوشنویسی و ساخت کلیپ های رایانه ای از کارهای هنری هنرمندان برای روایت‌گری شهادت سربازان خدوم این ملت بوده است.

مدیر حوزه هنری خراسان رضوی گفت: همزمان سه گروه موسیقی از جوانان و خبرگان مشهد در حال ساخت یک سرود و دو همخوانی برای شهادت آیت الله رییسی و همراهانش هستند.

عسگری اضافه کرد: آثار هنرمندان مشهدی پس از آماده سازی در حوزه هنری به نمایش و یا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

آیین تشییع پیکر مطهر، رییس‌ جمهور شهید، سید ابراهیم رییسی فردا پنجشنبه (سوم خرداد ماه)، ساعت ۱۴ از خیابان امام رضا(ع) مشهد به سمت حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌ جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا