سبک زندگیسینماکسب و کار

مهوش وقاری: سال‌هاست از گروه‌های کاری حذف شده‌ام

مهوش وقاری، بازیگر پیشکسوت در صفحه خودش از رازی تلخ صحبت کرد. مهوش وقاری متولد 1333 است. همسر مهوش وقاری محسن قاضی مرادی است که در 25 فروردین ماه 1400 درگذشت.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ مهوش وقاری سال ۱۳۳۳ در تهران به دنیا آمد. همسر او محسن قاضی‌مرادی، بازیگر سینما و تلویزیون بود. وی لیسانس علوم سیاسی خود را در سال ۱۳۵۵ دریافت کرد. وقاری بازی در سینما را از سال ۱۳۶۷ با نار و نی و با همکاری سعید ابراهیمی‌فر شروع نمود.

دردِدل تلخ بازیگر زن معروف پس از فوت همسرش

 

مهوش وقاری به جز بازیگری به عنوان معلم هم سال های بسیاری از زندگی خود را به کار آموزش پرداخته است و اکنون معلم بازنشسته می باشد.

خانم وقاری از هنرپیشه های باتجربه و قدیمی در عرصه سینما و تلویزیون می باشد وی در خانواده ای هفت نفره بزرگ شده است که دو خواهر و دو برادر دارد.

مهوش وقاری اولین کار بازیگری خود را در سال ۱۳۶۷ با کمک همسرش توانست در فیلمی به نام نار و نی اجرا کند و همینطور بعدها با همسرش در یک سریالی به نام همسران به اجرای نقش زن و شوهر پرداختند.

ازدواج مهوش‌وقاری

مهوش وقاری ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ هنگامی که ۲۶ ساله بود با همکارش، محسن قاضی مرادی که آن زمان ۳۹ سال سن داشت ازدواج کرد، ملاقات و آشنایی این دو هنرمند از سال ۱۳۵۶ شروع شد. در آموزش و پرورش با یکدیگر همکار بودند و پس از سه سال آشنایی با هم ازدواج کردند. پس از ۴۰ سال زندگی مشترک، این زوج نتوانستند یا نخواستند که فرزندی داشته باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا