نمایش خانگی

معرفی سریال تاریخی سرزمین مادری

پخش سریال تاریخی سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد. این سریال تاریخی سیاسی، محصول سال 1387 است، که پس از سال‌ها توقیف، در سال 1402 منتشر شد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از فیگار؛ سریال ایرانی سرزمین مادری که محصول سال 1387 است، اتفاقات و جریانات اجتماعی، سیاسی و تاریخی بین سال‌های 1320 تا 1357 هجری شمسی را به تصویر می‌کشد. این سریال در مجموع متشکل از 66 قسمت است که در سه فصل نمایش داده خواهد شد.

شهاب حسینی بازیگر ایرانی متولد 14 بهمن سال 1352، نقش اصلی این سریال را ایفا کرده است. او بازیگری را از اواسط دهه 70 با تئاتر شروع کرد و سرانجام با اجراهای تلویزیونی وارد صدا و سیما شد. در سال 1379 با سریال پس از باران توانست دیده شود و پس از آن در سینما و تلویزیون درخشید.

از کارهای معروف او باید به فیلم‌های شمعی در باد، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، سوپر استار، جدایی نادر از سیمین، فروشنده، سریال‌های پلیس جوان، شوق پرواز و شهرزاد اشاره کرد.

زمان پخش سریال سرزمین مادری

روز پخش سریال سرزمین مادری مشخص شده است. این سریال از روز چهارشنبه 5 مهر 1402 به صورت اختصاصی از تلوبیون منتشر می‌شود. ایتدا قرار بود که از صدا و سیما به نمایش درآید، اما پخش سریال سرزمین مادری کمال تبریزی از تلویزیون کنسل شد. هر چهارشنبه دو قسمت به صورت یکجا منتشر می‌شود.

داستان سریال سرزمین مادری

سریال ایرانی سرزمین مادری درباره پسر بچه‌‌ای به نام «رهی» است. او بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. پس از اینکه مادرش روزها از او مراقبت می‌کند، راهی تهران می‌شود.

بازیگران سریال سرزمین مادری

فهرست بازیگران سریال تاریخی سرزمین مادری کمی بلندبالا خواهد بود:

سوالات متداول

تعداد قسمت سریال سرزمین مادری ؟

سه فصل، 66 قسمت.

موضوع سریال سرزمین مادری چیست؟

داستان پسر بچه‌ای که بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین، جان سالم به در برده و راهی تهران می‌شود.

ژانر سریال سرزمین مادری چیست؟

تاریخی، درام، سیاسی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا