اقتصاد هنرسبک زندگیکسب و کار

فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی “آسیب‌های اجتماعی” در اردبیل منتشر شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از انتشار فراخوان جشنواره استانی هنرهای تجسمی با عنوان “نفس” در موضوع آسیب‌های اجتماعی خبر داد و پرداخت هنری به این مضمون را برای رفع چالش‌ها و مشکلات مرتبط، مفید دانست.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ سعید نوریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های تصویرسازی، عکس و نقاشی برگزار می‌شود و دبیرخانه این رویداد استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر مستقر است.

وی از هنرمندان و علاقه‌مندان خواست آثار خود را با رعایت شرایط اعلام شده تا ۱۵ اسفندماه از طریق پیام رسان‌های ایتا، روبیکا و بله به شماره تلفن یا به نشانی اینترنتی درج شده در بنر جشنواره ارسال کنند.

وی طلاق، خشونت خانگی، اعتیاد، دختران و زنان در معرض آسیب، کودک آزاری، خیانت در روابط زناشویی، کودکان کار و خیابان، فقر اقتصادی، حاشیه نشینی، آسیب‌های اجتماعی نوپدید و ارتباطات مجازی را از محورهای جشنواره هنرهای تجسمی “نفس” برشمرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با اشاره به نقش هنر و هنرمند در هدایت فکری جامعه، تصریح کرد: ابزار هنر با لطافت و ظرافت خاص خود می‌تواند در پیشگیری و علاج بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و به مدد ایده‌ها و خلاقیت‌های هنرمندان، در این راستا آثار تاثیرگذار و ثمربخشی تولید خواهد شد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و انجمن‌ها و گروه‌های هنری، فرهنگی و ادبی متعددی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان فعالیت می‌کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا