تلویزیون

شبکه سه امشب «تمام رخ» می‌شود/ سریالی با موضوع وطن‌فروشی

سریال «تمام رخ» با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از امشب شنبه ۳ دی ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا ؛ مجموعه تلویزیونی تمام رخ به تهیه‌ کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
این سریال کسانی را به تصویر می کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌ شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی تن دهند.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌ کنند.

گفتنی است سریال تمام رخ به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت می پردازد. این سریال کسانی را به تصویر می کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی تن دهند. رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌ کنند.

تمام رخ از امشب ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا