تلویزیون

سرپرست صدا و سیمای مرکز اردبیل منصوب شد

محمدحسن پستی به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز اردبیل منصوب شد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسن پستی که سال‌ ها در کسوت معاونت صدا و سیمای مرکز اردبیل مشغول خدمت بود، به عنوان سرپرست این مجموعه جانشین ملامحمدی منصوب شد.

پیش از این علی ملااحمدی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل فعالیت داشت که بازنشسته شده است.

حسن عابدینی معاون امور استانها در حکمی محمدحسن پستی را به عنوان مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل منصوب و از خدمات خالصانه دکتر علی ملااحمدی مدیر کل سابق این مرکز که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، قدردانی کرد.

مدیر تامین و پخش سیمای اردبیل، مدیر تولید سیما و معاون سیمای اردبیل از سوابق محمدحسن پستی مدیر کل جدید استان اردبیل است.

گفتنی است صدا و سیمای مرکز اردبیل یکی از مراکز استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که به مردم استان اردبیل اختصاص دارد. شبکه سبلان، رادیو اردبیل و رادیو آران در این مرکز مستقرند و همه‌ روزه برنامه‌های متعددی را به دو زبان ترکی آذربایجانی و فارسی پخش می‌نمایند. ساختمان اصلی صداوسیمای مرکزاردبیل در انتهای بلوار جام جم که نقطه پایان شهر اردبیل و شروع بزرگراه اردبیل-آستارا محسوب می‌شود واقع شده‌ است. این ساختمان در همسایگی اداره کل منابع طبیعی و تیپ یکم حضرت عباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ است. مدیران این مرکز پس از انقلاب اسلامی به ترتیب آقایان علی‌اکبری، پریوند، جعفری‌نیا، غفاری آذر، بیات، نواداد، قدیمی، صادقی جهانی، مددی و ملااحمدی بوده‌ است. محمدحسن پستی هم‌اکنون مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا