تلویزیون

سرزمین مادری را هرشب ببینید

مدیران تلویزیون که اوایل مهر با اما و اگر رضایت دادند سریال «سرزمین مادری» در پلتفرم تلوبیون منتشر شود بعد از استقبال فراوان مخاطبان از این سریال تصمیم گرفتند آن را به صورت هفتگی از شبکه سه هم پخش کنند. حالا پس از گذشت هشت قسمت از سریال،می‌خواهند قسمت‌های پخش شده «سرزمین مادری» را هرشب روانه آنتن کنند تا به این شیوه مخاطبان بیشتری را پای تلویزیون بنشانند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از فیلم‌ نیوز؛ پس از انتشار هشت قسمت از سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی به صورت هفتگی در تلوبیون و شبکه سه، حالا مدیران صدا و سیما تصمیم گرفته‌ اند از روز جمعه 12 آبان، هشت قسمت اول سریال را هر شب ساعت 22 از شبکه سه پخش کنند.

پنجم مهر ماه سرانجام سریال «سرزمین مادری» به شکل رسمی از محاق توقیف در آمد و قسمت اول و دوم آن روی پلتفرم «تلوبیون» بارگذاری شد. انتشار این دو قسمت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، استقبالی که هفته بعد با انتشار قسمت‌ های سوم و چهارم اوج گرفت. همین استقبال ویژه باعث شد تلویزیون به این فکر بیفتد که در این بازار کساد مخاطب، از این سریال بهره‌ برداری کند.

پخش هفتگی «سرزمین مادری» از تلویزیون آن طور که باید موفقیت آمیز نبود و مخاطبان بیشتر ترجیح می‌دادند آن را از تلوبیون دنبال کنند اما حالا باید دید پخش شبانه آن تا چه حد می‌ تواند برای تلویزیون موفقیت‌ آمیز باشد.

گفتنی است سیدجمال سید حاتمی کارگردانی دوم سریال را در کنار کمال تبریزی بر عهده داشته است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا