تلویزیون

رمزگشایی از قصه یک عیار در «مهیار عیار»

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، گفت: یکی از ویژگی‌های سریال «مهیار عیار» این است که ما توجه خاصی به بحث مستشرقین و جهانگردانی داریم که از اروپا به سمت ایران می‌آمدند و تحت‌تاثیر فرهنگ و تمدن ایران قرار می‌گرفتند.


به گزارش دیده بان هنر و به نقل از جام جم آنلاین؛ بهروز مفید، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌ و‌ گو با فارس، درباره آخرین سریال خود گفت: فیلم‌‌نامه سریال مهیار عیار به‌ طور کامل توسط محمدرضا نیکو نوشته شده اما باید شبکه درباره هزینه‌های تولید اعلام‌ نظر کند و در صورتی‌ که برای این کار سرمایه‌گذاری کند به‌ نظرم کار خوبی خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای اولین‌ بار است که فضای‌ تاریخی را در سریال‌ هایش تجربه می‌ کند، افزود: این قصه در دوران صفویه اتفاق می‌ افتد و ماجرای جوانمرد و عیاری است که در این دوره زندگی‌ کرده و در اثر یک اتفاقی توبه می‌ کند و به‌سمت جوانمردی می‌ رود و هر بار داستانی برای رازگشایی یک حادثه در آن مقطع دارد.

وی با بیان ویژگی‌های این سریال نیز گفت: یکی از ویژگی‌ های سریال مهیار عیار این است که ما توجه خاصی به بحث مستشرقین و جهانگردانی داریم که از اروپا به سمت ایران می‌ آمدند و تحت‌ تاثیر فرهنگ و تمدن ایران قرار می‌ گرفتند. این تهیه‌ کننده درباره انتخاب کارگردان این سریال نیز بیان کرد: با چند کارگردان درباره این سریال صحبت کرده‌ ایم اما به‌ محض اینکه از سوی شبکه آمادگی تولید اعلام شود، درباره کارگردان تصمیم می‌ گیریم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا