جهان

خشم جنیفر انیستون از فرهنگ تحریم در هالیوود

جنیفر انیستون بازیگر سریال «دوستان» (Friends) در مصاحبه جدیدی با «وال استریت ژورنال» می‌گوید «فرهنگ تحریم» برای او تمام شده است. او می‌گوید: «احتمالاً با گفتن این حرف همین حالا تحریم شده‌ام. نمی‌فهمم معنایش چیست… آیا اصلاحی در کار نیست؟ نمی‌دانم. من همه را در دسته‌بندی «هاروی واینستین» قرار نمی‌دهم.»

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ او در ادامه می‌گوید شخصاً آزاری از واینستین ندیده اما تجربه خوشایندی از همکاری با این تهیه‌کننده رسوا ندارد. واینستین دوران حبس سی و نه ساله‌اش را به جرم تجاوز و آزار جنسی در زندان می‌گذارند.

انیستون می‌گوید: «او مردی نیست که بگویید: «خدای من، نمی‌توانم برای بودن در کنار هاروی صبر کنم.» هرگز. در واقع فکر می‌کردید: «آه، خدایا، خیلی خوب، تحملش کن.» اتفاقاً به یاد می‌آورم که او آمد و در صحنه فیلمبرداری یک فیلم پیشنهاد فیلم دیگری را به من بدهد. و یادم می‌آید که تعمداً فرد دیگری را در تریلرم نگه داشتم.» واینستین به این نشریه می‌گوید انیستون «هرگز برخورد ناخوشایندی با من نداشته است.»

جنیفر انیستون به زودی فصل سوم «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) را در اپل دارد که پیامدهای مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه یکی از گویندگان مرد را روایت می‌کند و جنبه‌های مختلف جنبش «من هم» (MeToo) در صنعت سرگرمی را نشان می‌دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا