سبک زندگیغذاکسب و کار

خانم بازیگر با کمک همسرش یک جگرکی زد

خانم بازیگر (فریبا نادری) با کمک همسرش یک جگرکی راه اندازی کرد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از عصر ایران؛ مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری در گفت وگویی گفته که از فعالان حیطه لبنیات است. مهرداد طباطبایی اخیرا رستورانی با همراهی همسر خود فریبا نادری به راه انداخته است.
به گزارش«اطلاعات آنلاین»، مهرداد طباطبایی درباره دلیل این کار گفته است: نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و می خواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو می شود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی افتادیم. الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام می دهد.
گفتنی است فریبا نادری در شهر تهران زاده شد. او یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا