جهانسبک زندگی

جدایی خواننده مشهور آمریکایی از نامزد ایرانی‌اش

بی بی رکسا (Bebe Rexha) خواننده و ترانه سرای آمریکایی در جریان کنسرت خود در لندن تایید کرد که پس از سه سال از کیان صفیاری، نامزد ایرانی آمریکایی اش، جدا شده است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ بی بی رکسا خواننده ۳۳ ساله دو هفته پس از به اشتراک گذاشتن متن‌هایی در اینستاگرام خود که در آن ظاهرا دوست پسر ایرانی‌اش درباره افزایش وزن او اظهار نگرانی کرده بود، ۲۸ جولای در اجرای خود در لندن، رسما جدایی‌شان را تایید کرد.

گفتنی است بلتا رِجا (انگلیسی: Bleta Rexha تلفظ آلبانیایی: [ˈblɛta ˈɾɛdʒa]؛ زادهٔ ۳۰ اوت ۱۹۸۹) مشهور به بی‌بی رکسا (Bebe Rexha)، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او در ۲۰۱۳ قراردادی با وارنر رکوردز امضاء کرد و بخشی از اعتبار ترانه‌سرایی ترانهٔ «هیولا» از امینم به او داده شد. او همچنین در ترانه‌سرایی چندین اثر از خوانندگانی مانند شاینی، سلنا گومز و نیک جوناس نقش داشت. رکسا در سال ۲۰۱۵ آلبومی چندآهنگه (ئی‌پی) تحت عنوان نمی‌خواهم بزرگ شوم منتشر کرد که شاهد موفقیت تجاری نسبی تک‌آهنگ‌های آن، «نمی‌توانم از نوشیدن در فکر تو دست بکشم» و «می‌خواهم تو را دیوانه نشان دهم» بود. رکسا در ۲۰۱۷ دو ئی‌پی دیگر تحت عنوان تمام خطاهای تو: بخش ۱ و تمام خطاهای تو: بخش ۲ منتشر کرد که ترانه‌های «گرفتمت» و «راهی که من هستم (رقص با کسی)» به‌عنوان تک‌آهنگ‌های آغازین آن معرفی شدند. رکسا همچنین با چند ترانهٔ همکاری شامل «هی ماما» با دیوید گتا، «من، خودم و من» با جی-ایزی، «به نام عشق» با مارتین گریکس و «قرار است باشد» با حضور فلوریدا جورجیا لاین به موفقیت دست یافت. «قرار است باشد» موفقیت زیادی به‌عنوان تک‌آهنگ متقاطع در ژانر کانتری داشت و به رتبهٔ دوم جدول بیلبورد هات ۱۰۰ ایالات متحده رسید. نخستین آلبوم استودیویی رکسا، چشم‌انتظار (۲۰۱۸)، به رتبهٔ سیزدهم جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید و شامل تک‌آهنگ «من دردسر هستم» بود. او در شصت و یکمین مراسم جایزه گرمی نامزد دریافت جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای دونفره/گروهی کانتری شد. رکسا از آن زمان آلبوم‌های اشتباهات بهتر (۲۰۲۱) و بی‌بی (۲۰۲۳) را منتشر کرده‌است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا