سبک زندگیسینماکسب و کار

بازیگر «تمام‌رُخ»: دوست دارم نقش قهرمان امنیتی را بازی کنم

مانی رحمانی بازیگر «تمام‌رُخ» که نخستین بازی خود در یک مجموعه امنیتی را تجربه می‌کند، گفت: اگرچه کاراکتر من خیلی وارد مسائل امنیتی و اکشن داستان نمی‌شد و نشد اما حس و حال و فضای حاکم بر فیلمنامه و روند فیلم تاثیر خود را روی کاراکتر دارد و برای من تجربه جدیدی بود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ مانی رحمانی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: بعد از ۱۴ سال فعالیت بازیگری و ایفای نقش در ۴۰ فیلم و سریال، بازی در تمام‌رُخ تجربه نوی بود و دوست داشتم در چنین ژانری کار کنم.

وی افزود: با توجه به این که سن من هم بالا می‌رود بازی در نقش قهرمان فیلم‌های امنیتی که دنبال آدم‌های بد می‌رود را ترجیح می‌دهم.

رحمانی می‌گوید بازی در مجموعه‌ها و فیلم‌های امنیتی را دوست دارم و اگر نقش مد نظر که همان قهرمان امنیتی است پیشنهاد شود حتما آن را می‌پذیرم.

وی گفت: با توجه به حضور بازیگران جوان همسن و سال من در مجموعه‌های امنیتی مانند گاندو و خون‌سرد فکر می‌کنم در زمان حاضر زمینه بازی در چنین نقشی با توجه به سن و جثه‌ام برایم مهیاست.

رحمانی در این باره به بازی یکی از بازیگران خون‌سرد که در نقش مامور کارآموز آگاهی ظاهر شد اشاره کرد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون درباره داستان تمام‌رُخ هم که علاوه بر مساله دارو و کرونا به مساله داعش هم می‌پردازد گفت: مساله کمبود دارو خیلی مهمتر و واجب‌تر بود که به آن پرداخته شود؛ با توجه به این که به خاطر نبود یا کمبود داروهای خاص افراد زیادی جان خود را از دست می‌دهند و این ظلم بزرگی است که در حق بیماران خاص می‌شود.

وی درباره پرداخت تمام‌رُخ به نقش ماموران امنیتی در خنثی‌سازی دسیسه‌های بدخواهان هم گفت: این مجموعه توان امنیتی و تیم امنیتی حاکم را به خوبی نشان داد.

رحمانی در عین حال درباره آخرین بازی خود در مجموعه قصه‌های هزار افسون هم درباره روند پخش آن گفت: با پلتفرم قرارداد بسته شده و پیش از عید یا بعد از آن پخش خواهد شد.

این مجموعه روایتگر ماجرای جذاب فانتزی برای کودکان و نوجوانان است.

مانی رحمانی در این مجموعه در نقش یک استاد دانشجو در دهه ۵۰ ظاهر می‌شود که کتابی با عنوان هزار افسون می‌نویسد و داستان حول همین محور می‌چرخد.

رحمانی به این نکته هم اشاره کرد که در مجموعه قصه‌های هزار افسون در یک کاراکتر که ۱۰ سال از سن واقعی خود بزرگتر است ایفای نقش می‌کند.

این بازیگر جوان در قصه‌های هزار افسون خاطرنشان کرد کتاب هزار افسون قدرتی ماورایی دارد که عده‌ای بتمن هم به دنبال آن هستند که داستان از این حیث وارد چالش‌هایی می‌شود.

این مجموعه دو قسمت دارد که در قسمت فلش بک مانی رحمانی در نقش استاد دانشجو ایفای نقش کرده و فخرالدین صدیق شریف در بخش دوم داستان در نقش این استاد دانشجو که در زمان حاضر فیلم بزرگتر شده ظاهر می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا