اقتصاد هنرتلویزیونسینما

امیدواری مهدی فخیم‌زاده برای «کار» داشتن همه اهالی سینما در سال جدید

مهدی فخیم‌زاده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم در سال جدید همه اهالی سینما سر کار بروند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از بانی فیلم؛ مهدی فخیم‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا درباره اینکه چه آرزویی در سال جدید برای اهالی سینما دارید؟ اظهار داشت: امیدوارم سال ۱۴۰۲ به گونه‌ای باشد که همگی سر کار بروند و بیکاری در سینما نداشته باشیم.
سال گذشته برای اهالی سینما خوب نبود از بیکاری تا حواشی بسیاری که به وجود آمد اما امیدوارم سال ۱۴۰۲ همه اتفاق های بد فراموش شود
وی همچنین درباره برنامه‌های خود در سال جدید خاطرنشان کرد: معمولا در تهران می مانم اما گاهی هم مسافرت کوتاهی می‌روم که البته باید شرایط آن فراهم شود. برنامه‌هایی هم مانند همیشه دارم که باید ببینم چقدر حوصله انجامشان را دارم.
فخیم‌زاده درباره تازه‌ترین فعالیت خود نیز گفت: اکنون در یک سریال به کارگردانی احمد معظمی بازی می‌کنم و تا این مجموعه تمام نشده برنامه ای نریخته‌ام. البته قصد ساخت یک کار جدید را دارم اما بایدشرایطش فراهم شود.
پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: سال گذشته برای اهالی سینما خوب نبود از بیکاری تا حواشی بسیاری که به وجود آمد اما امیدوارم سال ۱۴۰۲ همه اتفاق های بد فراموش شود و سال بی حاشیه و پرکاری برای مردم ایران و سینماگران باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا