جهانسبک زندگیسینماکسب و کار

اقدام شهاب حسینی در آمریکا خبرساز شد!

شنیده‌ها حاکی است که گفتگوی ویژه «شهاب‌ حسینی» بازیگر مشهور و «بهروز وثوقی»، هنرمند پیشکسوت سینمای قبل از انقلاب اجازه انتشار ندارد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از اینتیتر ؛ بنا بر صحبت های بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی گفت و گویی که شهاب حسینی با بهروز وثوقی در آمریکا انجام داده مجوز انتشار ندارد.

بهمن بابازاده در توئیتر خود نوشت:

گفتگوی ویژه و جذاب سه ساعته «شهاب حسینی» و «بهروز وثوقی» در آمریکا ضبط شده ولی به دلایل نامشخص هیچ یک از پلتفرم‌های داخلی حاضر به انتشار آن نیستند.

حسینی تصمیم گرفته این گفتگوی جنجالی را در یوتیوب نشر دهد. صحبت درباره فردین، سینمای امروز ایران و…، از سرفصل های این گفتگوی ویدئویی است.

گفتنی است خلیل وثوقی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶) با نام هنری بهروز وثوقی بازیگر اهل ایران است. او قبل از بازیگری در سینما، کارمند ادارهٔ مالیات و بعد دوبلور و گویندهٔ رادیو تلویزیون بود. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار بازیگری مشغول‌اند. نقش‌های برجسته‌اش شامل فیلم‌های مسعود کیمیایی همچون قیصر (۱۳۴۸)، رضا موتوری (۱۳۴۹)، داش آکل (۱۳۵۰)، خاک (۱۳۵۲) و گوزن‌ها (۱۳۵۳) می‌شود. وثوقی در طول فعالیت هنری‌اش بارها نامزد و برندهٔ جوایزِ جشنواره‌های مختلف شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب دو مجسمهٔ سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های قیصر و رضا موتوری و جایزهٔ بز بالدار جشنوارهٔ جهانی فیلم تهران برای فیلم گوزن‌ها اشاره کرد. او به‌خاطر نقش شمایل‌وارش در فیلم قیصر از سوی سینما دوستان ایرانی به «قیصر سینمای ایران» ملقب شده‌ است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا