سبک زندگیکسب و کارنمایش خانگی

استوری عجیب مارال رهایم کن و تگ کردن هوتن شکیبا؛ باید بدونی کی دوستت داره و کی لازمت داره

هدی زین‌العابدین با انتشار عکسی از سریال رهایم کن در کنار هوتن شکیبا دیالوگی از سریال را نوشت: مهم اینه آدم بدونه چیو داره تحمل میکنه همون تعیین میکنه آدما چجوری باهات رفتار کنن باید بدونی کی دوستت داره و کی لازمت داره.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از عصر ایران؛ هدی زین‌العابدین با انتشار عکسی از سریال رهایم کن در کنار هوتن شکیبا دیالوگی از سریال را نوشت: مهم اینه آدم بدونه چیو داره تحمل میکنه همون تعیین میکنه آدما چجوری باهات رفتار کنن باید بدونی کی دوستت داره و کی لازمت داره.

گفتنی است رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش در آمد. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌ العابدین، مهدی حسینی‌ نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند. که هر جمعه ساعت ۸ از شبکه خانگی فیلیمو پخش می شود. سریال دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت نغمه (آزاده صمدی) همسر سابق حاتم، در میان اهالی سیاه‌رود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش یونس (یوسف تیموری) در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چندسالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده‌است. با بازگشت هاتف به سیاه‌رود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

استوری مارال رهایم کن و تگ کردن هوتن شکیبا ؛ باید بدونی کی دوستت داره و کی لازمت داره (عکس)

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا