جهانسبک زندگیسینماکسب و کار

ادای دین مجله لایف به آدری هپبورن

پریروز سی امین سالگرد درگذشت یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود بود؛ آدری هپبورن.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از بانی فیلم؛ این بازیگر محبوب سینما که به عنوان یک فعال اجتماعی، فعالیت‌های بشردوستانه‌ زیادی را انجام داد سال‌ها پس از درگذشت‌اش، هنوز هم مورد توجه و احترام علاقمندان به سینما قرار دارد.
مجله لایف به مناسبت بیستم ژانویه سالروز مرگ آدری هپبورن، تصویری از او را که روی جلدش کار کرده بودِ بار دیگر منتشر کرد.
لایف نوشت که تصویر هپبورن، جلد LIFE را زیبا کرد.
سایت این مجله معتبر نوشت: تصویر هپبورن، چندین بار در طول دوران و امروز جلد LIFE را زیبا کرد و ما میراث او را به یاد می آوریم.
آدری‌هپبورن ۳۰ سال پیش در بیستم ژانویه ۱۹۹۳درگذشت.

گفتنی است آدری هِپبورن (انگلیسی: Audrey Hepburn؛ ۴ مهٔ ۱۹۲۹ – ۲۰ ژانویهٔ ۱۹۹۳) بازیگر بریتانیایی بود. او به‌ عنوان یکی از نمادهای فیلم و مد شناخته می‌ شود و از سوی انستیتوی فیلم آمریکا به‌عنوان سومین افسانهٔ زن در سینمای کلاسیک هالیوود رتبه‌ بندی شد و نامش در فهرست بین‌ المللی خوش‌ لباس‌ترین‌ ها در تالار مشاهیر قرار گرفت. هپبورن در خانواده‌ای اشرافی در ایکسل، بروکسل به دنیا آمد و بخش‌هایی از دوران کودکی خود را در بلژیک، انگلستان و هلند گذراند. او در سال ۱۹۴۵ با سونیا گاسکل در آمستردام و از سال ۱۹۴۸ با ماری رامبرت در لندن به تحصیل پرداخت. او در نقش یک دختر از سرایندگان در تولیدات تئاتر موزیکال وست اند شروع به اجرا کرد و سپس در چندین فیلم حضور کوتاه داشت. او در سال ۱۹۵۱ در نمایشنامهٔ جیجی و در تئاتر برادوی به ایفای نقش پرداخت که همان زمان توسط کولت، مصنف نمایش‌نامه، کشف شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا