سینما

آغاز تحویل کارت متقاضیان حضور در کارگاه‌های شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»

علاقمندانی که برای حضور در کارگاه‌های «انتقال تجربه» شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت کارت خود به دفتر واحد پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی مراجعه کنند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ برگزاری کارگاه‌های‌ «انتقال تجربه» یکی از بخش‌ های شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است که مانند هر سال با حضور تعدادی از اساتید داخلی و خارجی در مدت برگزاری این رویداد سینمایی، برپا می‌ شود.

مجید رحیمی مدیر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی درباره برگزاری کارگاه‌ های «انتقال تجربه» در این دوره از جشنواره «سینماحقیقت» گفت: در این دوره ۷ کارگاه داریم که به صورت مسترکلاس برگزار می‌ شود. ۴ کارگاه با حضور اساتید ایرانی و ۳ کارگاه با حضور اساتید خارجی است.

کارگاه‌های امسال به روال سال‌های گذشته و بر مبنای انتقال تجربه اساتید برگزار می‌شود. به عنوان مثال هر کارگاه با نمایش بخش‌هایی از اثر استاد مورد نظر و صحبت در مورد روند کار او و توضیح درباره تجربه‌ای که از سر گذرانده است اجرا می‌ شود.

وی افزود: علاقمندانی که در مدت زمان اعلام شده نسبت به حضور در این کارگاه‌ ها ثبت‌ نام کرده‌ اند، می‌ توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ فردا مصادف با سه‌ شنبه ۱۵ آذرماه به دفتر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی مراجعه و کارت حضور در این کارگاه‌ها را دریافت کنند.

مدیر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در پایان بیان کرد: «مستندسازی تک نفره»، «طراحی ساختار در مستند بحران»، «نریشن در مستند»، «تکنیک‌ های مصاحبه در مستند» تعدادی از عناوین کارگاه‌ های این دوره هستند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://didehbanhonar.ir/?p=1479

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا