سبک زندگیکسب و کار

آرایش جیغ مریم مومن در عکس تازه‌اش سوژه شد

مریم مومن عکس جدیدی با آرایش غلیظ و لنز رنگی منتشر کرد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ مریم مومن بازیگر جوان متولد سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر است و اصالتا ترک است و به دلیل بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت معروف شده است.

مریم مومن از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت می کرد اما فعالیت حرفه ای ایشان در تئاتر به دوران دانشجویی و حضور در تئاتر دانشجویی می باشد.

مریم مومن در سال 1396 در تست سریال بانوی عمارت شرکت کرد و پذیرفته شد. او در این سریال در نقش فخر الزمان جلوی دوربین رفت و به شدت معروف و محبوب شد.

بانوی عمارت سریالی به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد است که یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند و در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز پرداخته است.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت و خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی و همسر دوم شاهزاده ارسلان میرزا قوانلو قاجاربا بازی حسام منظور است.

این بانوی هنرمند در سریال بانوی عمارت با بازیگرانی چون اندیشه فولادوند ، پانته آ پناهی ها ، پاوان افسر ، حسام منظور ، رامتین خداپناهی ، شبنم فرشادجو ، علیرضا شجاع نوری ، غزل شاکری ، مجید سعیدی ، مینا وحید ، نیکی نصیریان همبازی بوده است.

جادوگرسریالی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 است که اولین قسمت آن از اردیبهشت 1401 در نمایش خانگی منتشر شد.

این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد و داستان دو جاعل معروف و تحت تعقیب پلیس به نام های قدرت و جهانگیر را روایت می کند.

مریم مومن در این سریال در قامت یک زن که به کارهای خلاف گرایش پیدا کرده، ضلعی از قصه را شکل می‌دهد. او در این سریال خانگی با بازیگرانی چون احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده و… همبازی است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا