تئاترتلویزیونسبک زندگیسینما

هنرمندان قدیمی به دیدار ساکنان کهریزک رفتند

جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه‌های مختلف هنری، ظهر چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ ـ با حضور در آسایشگاه کهریزک، ضمن بازدید از این مرکز، با هنرمندان و سالمندان دیدار کردند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از خبرنگار ایسنا؛ برخی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت که سال‌ ها در رشته‌ های مختلف فرهنگی فعال بوده‌ اند، ظهر امروز به آسایشگاه خیریه‌ی کهریزک رفتند تا با هنرمندان، توان‌یابان و سالمندانِ ساکن در این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کنند.

در این مراسم هنرمندانی از جمله سیاوش طهمورث، رضا بابک، رضا فیاضی، هوشنگ توکلی، ایرج راد، جواد انصافی، منوچهر آذری، فرهاد بشارتی و … حضور داشتند که ضمن بازدید از محیط آسایشگاه و ملاقات با سالمندان، از غرفه‌های صنایع‌دستیِ هنرمندان این مرکز هم بازدید کردند؛ هنرمندانِ مجموعه‌ی آسایشگاه کهریزک، در رشته‌ های مختلفی از جمله معرّق، گلدوزی، خیاطی، نگارگری، چرم‌ دوزی، سراجی‌ دوزی، نقاشی و … فعالیت می‌کنند.

هنرمندان پیشکسوت ضمن حضور در سالن همایش‌ های آسایشگاه کهریزک، در کنار سالمندان به اجرای زنده‌ی موسیقی پرداختند.

همچنین مدیریت مجموعه‌ی آسایشگاه کهریزک، ضمن بازگویی و اشاره به پیشینه‌ی این مرکز و چگونگی تاسیس آن و تشکر از هنرمندان برای ملاقات از سالمندان، حضور آن‌ ها را باعث نشاط و تقویت روحیه‌ی پدران و مادران کهن‌ سالِ این مرکز برشمرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا