سبک زندگیسینماکسب و کار

نگاهی به کمد لباس بازیگری که خوب بازی نمی‌کند، اما استایل جذابی دارد!

اگر درمیان بازیگران نسل‌های تازه‌تر در حوالی دهه هفتاد به هنرپیشه‌های فعلی نگاهی بیاندازیم، قطعاً هستی مهدوی‌فر یکی از چهره‌های شاخص است.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از چی بپوشم؟ ؛ او هم زیبا است و هم در آثار خوبی بازی کرده و از همین روی، می‌توانیم به چشم هنرپیشه‌ای به او نگاه کنیم که در حال طی‌کردن مراحل شهرت و رسیدن به بلوغ در بازی و حضور است. در این مقاله هم به‌سراغ بررسی استایلش می‌رویم. اینکه چهره‌ای معروف در آستانه ورود به بخش بلوغ حضورش در دنیای سینما و شهرت چه می‌پوشد و چطور ظاهر می‌شود، بسیار مهم است. استایل هستی چطور است؟

نگاهی به استایل هستی مهدوی

همیشه آراسته و فکرشده عمل می‌کند

مهدوی‌فر با استایل‌هایی در موقعیت‌های مختلف ظاهر می‌شود که نشان می‌دهند به آنها فکر شده است. در واقع، هیچ‌گاه او را با لباسی معمولی نمی‌بینیم. مشخص است که همیشه برای حضورش در موقعیت‌های مختلف به طراحی لباس توجه دارد. همیشه نتیجه این دقت‌نظرهایش خوب از کار درنمی‌آید اما همین‌که به عنوان یک فرد مشهور به اهمیت توجه به استایل واقف است به او نمره‌ای مثبت داده می‌شود. در تصویر بالا هم هستی را با استایل سه‌تکه‌ای می‌بینید که شامل شلوار، جلیقه و روپوش است. این طراحی تلفیقی است از عناصر مردانه و زنانه. کیف دستی هم طراحی و مدل مخصوصی دارد که با استایل تقریبا یونیسکس (بی‌جنسیت) او مناسب به نظر می‌رسد.

نگاهی به استایل هستی مهدوی

به طیف رنگی خنثی علاقه دارد

رنگ‌های خنثی نظیر طوسی، خاکستری، بژ و رنگ‌های پاستلی هم از گزینه‌های موردعلاقه و تکرارشونده در استایل هستی مهدوی‌فر هستند. این رنگ‌ها با پوست سفید او در هماهنگی‌اند و گزینه‌های بی‌خطری هستند که هیچ‌گاه استایل را به آستانه ورود به نامناسب‌شدن پیش نمی‌برند. با این حال، با توجه به اینکه مهدوی‌فر هنرپیشه‌ای جوان و پرشور است، برای رقم‌زدن برندینگ پوششی شاداب‌تر می‌تواند به سراغ رنگ‌های جذاب و درخشان دیگری هم برود. در تصویر بالا، او استایلی طوسی-مشکی دارد و شلواری مام‌استایل را با کتی نیمه‌اسپرت ست کرده است. چنین انتخابی مناسب است و با سن و ویژگی‌های اندامش هم تناسب دارد. اما شاید بهتر باشد که همیشه به‌سراغ رنگ‌های این‌چنینی نرود و گاهی در استایلش تنوع هم از لحاظ رنگ وجود داشته باشد.

نگاهی به استایل هستی مهدوی

طرفدار رژهای تیره و سرخ است

چهره هستی مهدوی‌فر بسیار ظریف و زیبا است. دست او برای انتخاب آرایش باز است چون با اندکی تلاش هم می‌تواند زیباتر شود. با این حال، او شاخصه‌ای در استایل آرایشی‌اش دارد و همیشه به‌سراغ رنگ‌های تیره یا سرخ برای رژ لب‌ها می‌رود. البته استایل‌های آرایشی دیگری هم از او دیده‌ایم اما در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهد که از چنین رنگ‌هایی استفاده کند و باید بگوییم که نتیجه‌اش هم خوب بوده است. این‌طور نیست؟ مهدوی‌فر به آرایش کلاسیک علاقه دارد؛ یعنی استفاده از رژ قرمز و مشکی‌کردن چشم‌ها در کنار پوستی با زمینه سفید. شما هم طرفدار آرایش کلاسیک هستید؟

نگاهی به استایل هستی مهدوی

عناصر خاصی در استایلش وجود دارد

از شاخصه‌های استایل هستی مهدوی‌فر باید به این نکته اشاره کنیم که همیشه عنصری خاص هم در تیپ و ظاهرش دیده می‌شود. او از این واهمه‌ ندارد که به‌سراغ مدل‌های جدید برود یا از اکسسوری‌های چشم‌گیری در استایلش استفاده کند. برای مثال، در تصویر بالا می‌توانید کیف قرمزرنگی را در دستانش ببینید که طراحی و مدل خاصی دارد. انتخاب این کیف برای استایلی که سراسر مشکی یا اصطلاحاً مونوکروم است، فکر خوبی بوده است. در واقع، قرمز توانسته یک‌دستی خسته‌کننده رنگ مشکی را بشکند و باعث ایجاد نشاط و تفاوت در تیپ و ظاهر هستی شود. فارغ از اینکه دوخت کیف و باقی بخش‌های استایل جای بهترشدن دارند، می‌توانیم به این تیپ نمره قبولی بدهیم.

نگاهی به استایل هستی مهدوی

گاهی باید به دوخت لباس‌ها بیشتر دقت کند

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، هستی مهدوی‌فر طرفدار طراحی‌های خاص و عناصر ویژه در استایلش است. نکته‌ای که باید در نظر بگیرد، این است که خاص‌بودن همیشه امتیازات مثبتی به‌همراه ندارد. زمانی طراحی‌های خاص لباس و باقی بخش‌های استایل مناسب خواهد بود که با اجرای دقیق و درستی هم همراه باشد. در تصویر بالا، استایل هستی نمره زیاد خوبی نمی‌گیرد. مدل کت شاید روی کاغذ طراحی جالب به‌نظر برسد اما در عمل و اجرا آنچنان جذاب از کار درنیامده است. بخش‌های مختلف استایل هم در تناسب و هماهنگی با یکدیگر قرار ندارند. ساعت، عینک و دوخت لباس نامسنجم هستند. اگر به‌سراغ مدل لباس برویم هم با نتیجه‌گیری‌های مطلوبی روبه‌رو نمی‌شویم. کت دارای لایه‌های چندگانه‌ای است که با جنس آن در هماهنگی قرار ندارند. وجود زیپ در قسمت زیرین لباس هم باعث شده که این مدل که حالتی رسمی دارد در فضای مبهمی از استایل قرار بگیرد. استفاده از پارچه چرمی هم انتخاب نامتعارفی برای چنین مدل و پارچه‌ای بوده است.

نگاهی به استایل هستی مهدوی

گاهی عناصر اشتباهی در استایلش دارد

یکی دیگر از نقدهایی که به استایل هستی مهدوی‌فر وارد است، استفاده از عناصری در بعضی استایل‌هایش است که با باقی بخش‌ها در هماهنگی قرار ندارد. برای مثال، در تصویر بالا، او را در موقعیتی رسمی می‌بینید و استایل مجلسی است اما کیفی بزرگ برای شرکت در چنین مراسمی انتخاب مناسبی نیست. چنین کیفی برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی گزینه بهتری است. چرا؟ به‌طور کلی، کیف‌های بزرگ برای شرکت در موقعیت‌های نیمه‌رسمی و استایل‌های خیابانی گزینه‌های بهتری هستند و با فضایی که در اختیارتان قرار می‌دهند و مدل مناسبی که دارند، استایلتان را تکمیل می‌کنند. در استایل‌های رسمی باید از کیف و اکسسوری‌هایی استفاده کنید که تمام بخش‌های دیگر را تحت‌الشعاع حضورشان قرار نمی‌دهند. در واقع، کیف باید ظریف باشد تا همه بخش‌ها مسنجم دیده شوند و مناسب. پیشنهاد برتر برای استایل‌های رسمی، کیف‌های کلاچ یا همان کیف‌هایی است که به دست می‌گیرید و فاقد بند و دسته هستند. چنین کیف‌هایی می‌توانند بهترین انتخاب و گزینه برای شرکت در مراسمی مانند جشنواره‌ها و مهمانی‌های شب باشند.

نگاهی به استایل هستی مهدوی

در آخر

هستی مهدوی‌فر بازیگر زیبایی است که نقش‌آفرینی‌های موفقی هم داشته و می‌تواند در سال‌های آینده در نقش‌های بهتری هم بدرخشد. استایل او همیشه فکرشده است و به کدهای پوششی دقت و توجه دارد. با این حال، گاهی خطاهایی دارد و برای مثال، به کیفیت دوخت و استایل توجه نمی‌کند. استفاده از مدل‌های خاص و عجیب هم گاهی از شاخصه‌های استایل او است اما در صورتی می‌تواند با آنها نمره قبولی بگیرد که دوخت خوبی داشته باشند و روی تن او به‌شکلی مناسب بنشینند. شما استایل هستی را دوست دارید؟ به او چه نمره‌ای می‌دهید؟

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا