تلویزیونسبک زندگیسینماکسب و کار

استوری احیایی بهنوش بختیاری با فحش‌های عجیب و غریب

بهنوش بختیاری که غالبا استوری های جنجالی به اشتراک می‌گذارد، این بار هم به مناسبت شب احیا، در این استوری خود متن عجیب و غریبی به اشتراک گذاشته.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک باتو؛ بهنوش‌بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد. بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند. بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

او فعالیت خود را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ و بار حضور در مجموعهٔ تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد. بختیاری برای بازی در فیلم من (۱۳۹۴) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

استوری احیایی بهنوش بختیاری با فحش‌های عجیب و غریب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا