اقتصاد هنرکسب و کار

فرهاد قائمیان در جمع هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای صبح

با پایان مرحله انتخاب آثار، مرحله نهایی داوری جشنواره رسانه ای صبح در کمیته‌های چهارگانه آغاز شد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا ؛ هیئت های داوری کمیته رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی در کنار کمیته های ویژه ایده های نو فعالیت خود را برای انتخاب برگزیدگان بخش های مختلف آغاز کردند.

به نظر می رسد رقابت اصلی در ساختارهای نمایشی و مستند این جشنواره شکل بگیرد .جایی که داورانی همچون مهدی فرجی، جواد افشار، احسان کاوه، فرهاد قائمیان و مرتضی شعبانی آثار یادشده را به داوری می نشینند.

فرهاد قائمیان در جمع هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای صبح

در کنار این رقابت، تولید کنندگان محتوا در بخش فضای مجازی جشنواره نیز در انتظار آرای نهایی داورانی همچون حسین شیخیان، محمد حسام پور، الهام سلیمانی و سعید حسنی خواهند بود.

از دیگر داوران این جشنواره می توان به کارشناسان برجسته ای همانند دکتر کاکایی، ولی اله قرقانی در کمیته داوران آثار رادیویی و همچنین مسلم رحیمی، مهدی سنایی نیک، فرهاد فریدزاده، داود اسکندری، سید ابراهیم حسینی بخش در کمیته داوران آثار تلویزیونی نام برد.

شناساندن گروه بزرگی از برنامه‌سازان در معاونت برون مرزی رسانه ملی و همچنین فراهم ساختن زمینه تولید آثار هنری برای هنرمندان داخل و خارج از کشور از اهداف برگزاری جشنواره صبح است.

جشنواره صبح، از ۴ کمیته رادیویی، تلویزیونی، فضای مجازی، و ایده های نو تشکیل شده است.

مراسم پایانی و اهدای جوایز برندگان روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور میهمانان داخلی و خارجی در سالن مرکز همایش های صداوسیما برگزار می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا