اقتصاد هنرکسب و کار

عمارت هنر قزوین به طور کامل مرمت و بازسازی شد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سال گذشته عملیات عمرانی جهت بازسازی و مرمت خانه فرهنگ امیرکبیر قزوین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ هما خانزاده با اشاره به  پروژه‌های عمرانی اداره کل ارشاد استان در سال ۱۴۰۱ گفت: سال گذشته عملیات عمرانی جهت بازسازی و مرمت خانه فرهنگ امیرکبیر قزوین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی شد که تعمیر سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی کل ساختمان به متراژ ۲ هزار مترمربع ، تعویض سیستم روشنایی و کابل‌ کشی ساختمان از جمله این اقدامات بود.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین هم در دست اقدام است که میزان اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه بیش از یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: ۳ اتاق جلسه اشتراکی، اتاق پلاتو و اتاق ضبط موسیقی حرفه‌ای و یک سالن سینمایی با ظرفیت ۴۰ تا ۵۰ نفر به مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین افزوده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در این مجتمع رقم خورده است، به طوریکه استقرار و ساماندهی انجمن‌ها را شاهد هستیم.
خانزاده عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده طی سال ۱۴۰۱ می‌توان به خرید تجهیزات هنرستان هنرهای زیبا دختران و پسران اشاره کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا