سینما

ظاهر عجیب‌وغریب روزبه حصاری بازیگر «بچه مهندس» در سینما حاشیه‌ساز شد

روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس با ظاهری متفاوت در اکران مردمی کمدی «زودپز» حاضر شد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از آفتاب نیوز؛ همزمان با برگزاری مراسم اکران «زودپر» کمدی جدید رامبد جوان، روزبه حصاری یکی از بازیگران این فیلم با استایلی مقابل عکاس‌ها قرار گرفت. روزبه حصاری پیش از این با بازی در نقش جواد جوادی در سریال خاطره انگیز بچه مهندس مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود. ظاهر متفاوت او در میان کاربران شبکه‌های مجازی واکنش برانگیز شد و بسیاری از این سبک و سیاق لباس و مدل مو‌های او متعجب شدند.

نوید محمدزاده و محسن تنابنده بازیگران اصلی این کمدی نیز در مراسم حضور داشنتند.

عکس / ظاهر عجیب و غریب روزبه حصاری بازیگر «بچه مهندس» در سینما حاشیه ساز شد

گفتنی است روزبه حصاری بازیگر ایرانی است که بیشتر با ایفای نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس شناخته می‌شود و سپس با بازی در سریال افرا بیشتر شناخته شد. روزبه حصاری که بیشتر با بازی در فصل سوم سریال بچه مهندس شناخته می‌شود، از بازیگران تلویزیون، سینما و تئاتر است که البته در حوزه‌های نوازندگی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. حصاری کارش را با تئاتر شروع کرد و با اینکه از سال 1389 در عرصه بازیگری فعال است، اما با ایفای نقش بزرگسالی شخصیت «جواد جوادی» در سریال بچه مهندس مشهور شد. وی سپس دوباره با سریال افرا به آنتن تلویزیون برگشت. در این مقاله از پلازا با زندگینامه روزبه حصاری همراه شما خواهیم بود و مروری بر سریال‌ها و فیلم‌های او نیز خواهیم داشت. پس همراه ما باشید.

زندگی نامه روزبه حصاری در یک نگاه:

تاریخ تولد روزبه حصاری: 1366/11/12
سن روزبه حصاری: 35
محل تولد: تهران
اصالت روزبه حصاری: آذری
تحصیلات: لیسانس صنایع
قد روزبه حصاری: 186 سانتی متر
وزن روزبه حصاری: حدود 80 کیلوگرم
همسر روزبه حصاری: مجرد است
فرزند روزبه حصاری: ندارد
حصاری متولد 12 بهمن 1366 در شهر تهران است و اصالتی آذری دارد. او در دانشگاه آزاد در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده و به خاطر علاقه‌اش به بازیگری از سال 1390 در کلاس‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد. این هنرپیشه در دوران تحصیلش یکی از دانش‌آموزان موفق و کوشا محسوب می‌شد و در سن 14 سالگی به مدرسه تیزهوشان راه یافت. او بعد از دوره دبیرستان برای کسب درآمد مدتی مشغول تدریس خصوصی درس‌های عربی و شیمی کنکور شد. علاوه بر موفقیتش در مدرسه و تحصیل، حصاری از همان کودکی به فعالیت‌های هنری و موسیقی علاقه داشت، اما پدر و مادر روزبه حصاری با چنین فعالیت‌هایی مخالف بودند و به همین دلیل او تا سن 20 سالگی هیچ فعالیت هنری نداشت و فقط در موسیقی و با نواختن سازهای کوبه‌ای کمی فعال بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا