تلویزیونجهان

تعطیلی رسمی «من‌وتو» از ۲۵ روز دیگر

«من‌وتو» اعلام کرد ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن‌) آخرین روز پخش این شبکه تلویزیونی خواهد بود.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایسنا؛ تلویزیون فارسی‌زبان «من‌ و تو» (منوتو) به عنوان یکی از شبکه‌های تلویزیونی فعالیت بر ضد جمهوری اسلامی ایران، با اطلاعیه تازه‌ای که در حساب ایکس این شبکه منتشر شده است، به صورت رسمی اعلام کرد که «۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن‌) آخرین روز پخش این تلویزیون خواهد بود».

مالکان این شبکه تلویزیونی در بیانیه خود توضیح داده‌اند که: «پس از در نظر گرفتن همه گزینه‌ها و بررسی بسیاری از ایده‌های خلاقانه، تامین بودجه لازم و مستمر برای ادامه کار تلویزیون ممکن نشد.»

اولین بیانیه تلویزیون «من‌وتو» درباره احتمال تعطیلی این شبکه، ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. در آن زمان، کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی، این بیانیه را راهکاری برای جذب حامی مالی می‌دانستند که بر اساس بیانیه جدید ممکن نشده است.

پخش مستند پرویز ثابتی، شکنجه‌گر ساواک و تلاش برای تطهیر چهره او، از آخرین فعالیت‌های این شبکه تلویزیونی بود که با واکنش‌ها و اعتراض‌ های فراوانی روبرو شد.
گفتنی است در بیانیه این شبکه آمده است: «ما در مسیر خود همواره در جهت ترقی و درستی و اولویت دادن به منافع و ارزش‌های جامعه ایران تلاش کردیم. با وجود همه این‌ها برای ما روشن شد که ادامه فعالیت شبکه تلویزیونی من‌و‌تو امکان‌پذیر نیست، اما نگاه به آینده ما را بسیار خوش‌بین می‌کند و مطمئنیم که این شبکه در آینده الهام‌بخش بسیاری از ایده‌های تازه چه در رسانه و چه در روایتگری خواهد شد.»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا