اقتصاد هنرسینماکسب و کار

شاهرخان با «پاتان» برمی‌‎گردد

شاهرخان ستاره رمانتیک بالیوود که فیلم‌هایش اخیرا عملکرد ضعیفی از حیث فروش در گیشه داشت با بازی در فیلم «پاتان» ساخته سیدهارت آناد رونق را به سینمای هند برمی‌گرداند.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از خبرنگار سینمایی ایرنا؛ آخرین بار شاهرخان به عنوان یک قهرمان انفرادی در سال ۲۰۱۸ در فیلم صفر به کارگردانی آناند لی رای با بازی انوشکا شارما و کاترینا کایف ایفای نقش کرد.

از سال ۲۰۱۸ تاکنون، این ستاره بالیوود در کمدی درام هندی لال سینگ چادا و فانتزی ماجراجویی براهماسترا: قسمت اول – شیوا بازی داشت.

پاتان بخشی از دنیای جاسوسی آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده هندی و شامل فرانچایز ببر با بازی سلمان خان و کاترینا کایف و جنگ با بازی هریتیک روشن و تایگر شروف است.

این فیلم فیلم اکشن و دلهره‌آور با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکونه و جان آبراهام قرار است در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳، مصادف با آخر هفته روز جمهوری هند همراه با نسخه‌های دوبله شده به زبان تامیلی و تلوگو در هند منتشر شود.

کمپانی یاش راج فیلمز هند تریلر پاتان را منتشر کرده است.

این فیلم پس از یک سال ناامید کننده برای فیلم‌های هندی در ۲۰۲۲ که شکست‌های بسیاری را تجربه کرد و با تجربه ناموفق سیرک رانویر سینگ به پایان رسید می‌تواند پرچمدار صنعت سینمای بالیوود در سال ۲۰۲۳ باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا