سینما

سینما فلسطین؛ برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در روز دوم

دومین روز از سیزدهمین جشنواره فیلم عمار با نمایش ۱۹ مستند و سه نمآهنگ در سینما فلسطین ادامه می‌یابد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا؛ سالن شماره یک سینما فلسطین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ میزبان کودکان برای تماشای فیلم‌های کودک و نوجوان خواهد بود.

در بخش مستند میهمان از ساعت ۱۳ تا ۱۵، آثار مستند توانا، مورفین و سیداسماعیل اکران می‌شود.

در سانس ۳ بین ۱۵ و ۱۵ دقیقه تا ۱۷ و ۱۵ دقیقه نیز مستند وداع با اسلحه نمایش و پس از آن نشست خبری با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

کریم‌آباد و مسافران خورشید، عناوین دو نماهنگی است که امروز در دومین روز جشنواره در سینما فلسطین پخش خواهند شد.

دیگر مستندهایی که امروز به نمایش درمی‌آید شامل هنرمند واحد ۵، دموکتاتور، در پی بی‌نشان، ماموریت ابراهیم، رخ مادر، سفارت سیاه، رژه بی‌سابقه، خانه‌های نورانی، معلم شنی، رویای حاتم و معلمی که سفیر شد، است.

سلبریتیسم، وارونه‌خوانی حقیقت، کهکشان و دالگ، چم و جاده دیگر مستندهای روز دوم است که در سینما فلسطین نمایش داده می‌شوند.

قرار، من، آقبانو و لیست آروزها و نگهبان هم در بخش داستانی در دومین روز جشنواره در سینما فلسطین به نمایش درمی‌آیند.

فیلم‌های بخش پونمایی هم شامل الک، اول بسم‌الله، اولین رسانه تاریخ، بدون توقف، تروریسم رسانه، چواشه، حبی هنر، داستان پنجره‌ها، دلیرمردان ایرانی، دوران نوجوانی قاسم، میراث قاسم، سلام بر ابراهیم و لوپتو است.

سالن شماره ۳ امروز از ۱۵ و ۱۵ دقیقه تا ۱۷ و ۱۵ دقیقه میزبان نشست طنزپردازی از قلم تا اجرا با حضور محمدرضا شهبازی و داود امیریان است.

امروز همچنین از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن شماره ۳ نشست نقد و بررسی بازنمایی روایت زن ایرانی در سینما با عنوان سینما علیه زن با حضور مجید شاه‌حسینی برگزار می‌شود.

نمایش فیلم‌های سیزدهمین دوره این جشنواره از روز گذشته ۱۵ دی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۴۵ در سینما فلسطین شروع شده و تا ۲۱ دی ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این اکران‌ها، همانند دوره پیشین، علاقمندان با مراجعه به سایت AmmarYar.ir نیز می‌توانند به صورت مجازی به تماشای آثار این دوره بنشینند.

برنامه‌های جنبی سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در خبر مجزا اعلام خواهد شد و همچنین سانس های پرمخاطب به صورت روزانه از طریق سایت عمار فیلم متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا