سینما

«هیچ‌کس منتظرت نیست» از امروز در تهران روی پرده سینما می‌رود

دومین برنامه «پاتوق مستند» به نمایش و نقد و بررسی مستند «هیچکس منتظرت نیست» که همزمان اکران خود را از امروز در تهران آغاز می‌کند، اختصاص دارد.

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از ایرنا ؛ دومین برنامه پاتوق مستند که توسط سازمان سینمایی سوره در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان مستندسازان و علاقه‌مندان به سینمای مستند، راه‌اندازی شده است و به صورت فصلی برگزار می‌شود، روز دوشنبه – ۱۲ دی‌ماه – در پردیس سینمایی آزادی میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

دومین جلسه این برنامه با عنوان «روایتی از نجات انسان‌هایی که هیچ‌کس منتظرشان نیست» به اکران و نقد و بررسی مستند هیچ‌کس منتظرت نیست به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن اسلام‌زاده اختصاص دارد که از ۲۸ آذرماه اکران خود را توسط دفتر پخش رویش از شهر مشهد آغاز کرد و قرار است در سینماهای منتخب سراسر کشور نیز روی پرده برود.

این برنامه با اجرای المیرا شریفی مقدم و با حضور احمد بخارایی جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، مریم کثیری فعال فرهنگی‌ و رسانه، محسن اسلام‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان اثر، سپیده علیزاده فعال اجتماعی و برخی از مددکاران حوزه اجتماعی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز دوشنبه – ۱۲ دی‌ماه – در سالن شهر هنر سینما آزادی برگزار می‌شود.

همچنین مستند سینمایی هیچ‌کس منتظرت نیست، محصول مرکز مستند سوره، از امروز ۱۰ دی‌ماه در پردیس سینمایی بهمن تهران نیز اکران خود را آغاز می‌کند و به زودی میزبان مخاطبان خود در شهر کرمانشاه نیز خواهد شد.

این مستند اجتماعی که اکران‌های منطقه‌ای و رویدادمحور برای آن در نظر گرفته شده است، به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا