جهان

زوج جنجالی هالیوود از هم جدا شدند!

 ویل و جیدا پینکت اسمیت ۷ سال است که جد‌ا از‌هم زندگی می‌کنند!

به گزارش دیده بان هنر و به نقل از تابناک با تو؛ جیدا پینکت اسمیت ۵۲ ساله‌ امروز‌ در‌ مصاحبه جدیدش گفت او و ویل اسمیت ۵۵ ساله ۷ سال است که جدا از هم زندگی می‌ کنند حتی وقتی ویل به کریس راک در‌اسکار سیلی زد!

جیدا در ادامه گفت که اواخر سال ۲۰۱۶ سختی‌ های زیادی را برای نگه داشتن زندگی‌ مشترک تحمل کردیم، همدیگر را دوست داشتیم ولی کنار‌ هم‌ بودنمان‌ امکان‌ نداشت برای همین طلاق نگرفتیم ولی از آن زمان جدا زندگی‌ می‌ کنیم‌ و‌ برای مراسم‌ های خاص کنار هم‌ حاضر می‌ شویم. او‌ گفت هنوز تصمیم نگرفتیم‌ که زندگی مشترکمان چه گونه خواهد شد اما می‌دانیم‌ فعلا به صورت رسمی‌ طلاق نمی‌ گیریم! این زوج‌ یک‌ پسر ۲۵ ساله و یک‌ دختر ۲۲ ساله دارند، همچنین ویل یک‌ پسر ۳۰ ساله از ازدواج سابقش دارد که از بچگی با انها زندگی‌ کرده است.

گفتنی است هالیوود (به انگلیسی: Hollywood) ناحیه‌ای در شمال غربیِ مرکز شهر لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا در آمریکا است. هالیوود به خاطر شهرت و هویت فرهنگی‌اش به عنوان مرکز تاریخی استودیوهای فیلم‌سازی شناخته شده‌ و مصداقی از «صنعت سینما و تلویزیون ایالات متحده آمریکا» محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از شرکت‌های فیلم‌سازی در مناطقی مثل بِربَنک و وِست ساید پراکنده شده‌اند، ولی صنایع فرعی مهمی مانند تدوین، جلوه‌های ویژه و بصری، تجهیزات فیلم‌برداری و کمپانی‌های نور در هالیوود باقی مانده‌اند. بسیاری از سالن‌های تئاتر تاریخی هالیوود، برای کنسرت‌ها، تئاترهای مهم و میزبانی مراسم سالیانه آکادمی اسکار مشغول به کار می‌شوند. هالیوود قطب گردشگری ایالت کالیفرنیا و خانه‌ای برای کسانی است که قدم در راهِ شهرت می‌گذارند. مرزی را که دولت در اوت ۲۰۰۶ برای هالیوود در نظر گرفت، از شرق تا ناحیهٔ بورلی هیلز و هالیوود غربی، از جنوب جاده مالهالند، دره لورل و همچنین بلوار بارهام و در آخر از شمال شهرهای بربنک و گلندِیل به خیابان مل رز منتهی می‌شود. هالیوود به عنوان بخشی از شهر لس آنجلس، شهرداری یا فرمانداری ندارد ولی مأموری رسمی دارد که به عنوان شهردار افتخاری، برای مراسمات تشریفاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا